wtorek, 18 listopada 2014

Garnier Fructis - Szampon wzmacniający Gęste i Zachwycające

Hej! Pamiętacie mnie jeszcze? ;)
Nie będę już oszukiwać ani Was, ani samej siebie, ten blog powolutku dogorywa, jednak będę starać się go co jakiś czas aktywować, choćby pojedynczymi wpisami, jak dziś. Na rozgrzewkę po przerwie mam dla Was recenzję pewnego szamponu, a na dniach planuję napisać coś bardziej luźnego, osobistego.
Tymczasem zapraszam do poczytania o szamponie wzmacniającym Garnier Fructis, o wdzięcznej nazwie Gęste i Zachwycające. Czy rzeczywiście? Przekonajmy się :)
  
  
Opis producenta:
   
Gdzie i za ile: każda drogeria czy market, 15zł / 400ml albo 9zł / 250ml

Skład:
   
Moja opinia:
Szampon dostajemy w plastikowej butelce w kolorze intensywnego różu, wygląda ładnie, choć typowo drogeryjnie (lubię, kiedy opakowania choć trochę kojarzą się z czymś bardziej naturalnym ;)). Zamknięcie to zatrzask z "kulką" ułatwiającą otwieranie, ale uniemożliwiającą postawienie kończącej się butelki do góry dnem, by resztka produktu spłynęła - dla mnie to jednak jest spory minus. Plastik jest dość miękki, więc można na szczęście "wydmuchać" szampon do ostatnich użyć, choć trudno zużyć co do kropli. 
Szampon jest gęsty, ma biały perłowy kolor i owocowy zapach. Pachnie ładnie, ale jak wyżej - typowo drogeryjnie, nie jestem w stanie zdefiniować ani jednej konkretnej nuty. 
  

Jeśli chodzi o działanie, nie mam mu nic do zarzucenia. Cóż, właściwie nie mam też się czym zachwycić, bo szampon okazał się zwykłym zwyklakiem. Pieni się dobrze, spłukuje bez problemów, nie plącze włosów. Ale żeby było jakieś "natychmiastowe działanie" czy też "pogrubiona struktura włosa" lub "gęste i zachwycające"? Oj, nie bardzo... Nie unosi włosów u nasady ani w żaden inny sposób nie sprawia, że wyglądałyby na bardziej gęste. Podstawowe zadanie spełnia - myje włosy dokładnie, moje przetłuszczające się włosy wytrzymują dobę od mycia do mycia (mogłabym pewnie myć je rzadziej, ale nawet minimalnie tłuste włosy to dla mnie największy dyskomfort). 
Reasumując, nie polecam tego szamponu, ale i nie odradzam. Znam całą masę szamponów lepszych, o przyjemniejszych zapachach i w niższych cenach, ale ten nikomu krzywdy zrobić nie powinien - chyba że ktoś uwierzy w bajki o Gęstych i Zachwycających ;)
  

Używałyście tego szamponu lub innego produktu z tej serii? Macie podobne wrażenia do moich?
No i przede wszystkim - co u Was słychać? :D

14 komentarzy:

  1. Właśnie z Garnier'a ostatnio nic nie miałam choć jakaś odżywka czeka na zużycie w zapasach :) Skoro zwyklak to możliwe ze się na niego nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiepsko trochę.. Liczyłam na coś więcej. Ale odżywkę Fructis Goodbye Damage mam i lubię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne wrażenia - dobry szampon na co dzień, myje, nie plącze, ale szału nie ma i gęstości również ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam jakoś za szamponami Garnier ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No wreszcie jesteś :)
    A szampon jak szampon, ja ostatnio kupuję co popadnie, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby szału nie ma, ale może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fructis z zasady robi mi z włosów siano / sieczkę, więc i ten raczej nie zachwyci.

    A propos kształtu zamknięcia: przy odrobinie determinacji każdą butelkę da się postawić do góry nogami. Oraz wypłukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale osobiście mam dość na głowie, żeby bawić się w obstawianie odwróconej butelki szamponu innymi butlami kosmetyków tylko po to, żeby się nie przewróciła ;) Nie mam do tego cierpliwości, kiedy wracam o 23:00 do domu, myję włosy i marzę o tym, żeby położyć się jak najszybciej do łóżka, bo o 6:00 pobudka ;)

      Usuń
  8. Ja mam zupełnie inne odczucia. Posiadam całą serię: szampon, odżywkę i maskę. Początkowo miałam wrażenie przesuszonych włosów, ale po kilku użyciach efekt był odwrotny ;) Włosy wygładzone, bardziej proste niż zwykle ;) Nawet mój chłopak powiedział, że mam włosy bardziej miękkie, jakby nawilżone. I to dla mnie największe zaskoczenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. تقنية شد ترهلات الجسم والبطن بالليزر تستخدم جهاز يعمل على تسخين طبقات الجلد المختلفة باستخدام الليزر، مما يحفز إنتاج الكولاجين والإيلاستين، وهما مسؤولان عن المساعدة في إعادة شد الجلد وتحسين مرونته. ويمكن استخدام هذه التقنية لشد ترهلات الجسم بشكل عام، بما في ذلك البطن والذراعين والفخذين والأرداف.

    OdpowiedzUsuń
  10. هناك العديد من مصانع عبوات بلاستيك pet، وتشتهر بجودة منتجاتها وكفاءة إنتاجها. وتعتبر بعض هذه الشركات الرائدة في هذا المجال على مستوى العالم، مثل شركة "أمبوريا" وشركة "كوكا كولا" وشركة "بيبسيكو" وشركة "نيستله".

    OdpowiedzUsuń
  11. يمكن علاج مشكلة انسداد الشرايين عن طريق إجراء العلاج الدوائي، الحقن، جراحة الأوعية الدموية، أو علاج الدوالي بتقنية الكلاكس. ولكل منها طريقتها الخاصة بالعلاج والتي يتم اختيارها بناءً على حالة المريض ومدى تقدم المشكلة.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...