niedziela, 23 października 2011

Joanna Rzepa - Kuracja wzmacniająca do włosów

W ramach mojej akcji ratowania włosów sięgnęłam po coś, co już parę lat temu uratowało mi moją jakże bujną czuprynę ;) Chodzi mi oczywiście o osławioną kurację Joanny z rzepowej serii - wiele dobrego kiedyś o niej wyczytałam na KWC, znalazłam, kupiłam, sprawdziło się! Tym razem także mnie nie zawiodła :)
   
   
Opis producenta:
Kuracja wzmacniająca Rzepa przeznaczona jest dla włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Zawiera bogaty zestaw aktywnych czynników - takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne i składniki energizujące, aby wzmacniać włosy i skutecznie zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy. To specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy, który pozwala osiągnąć dobre rezultaty przy regularnym stosowaniu. Specjalna formuła neutralizuje charakterystyczny zapach czarnej rzepy i zwiększa komfort stosowania.
  
Cena: 9zł / 100ml
  
Skład: Aqua, Alcohol Denat., PEG-75 Lanolin, Raphanus Sativus Extract, Urtica Dioica Extract, Arcitium Lappa Extract, Humulus Lupulus Extract, Glycogen, Glycerin, Niacinamide, Panthenol, Menthol, Allantoin, Laureth-10, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphentyl Methylpropinal, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone
  
    
Moja opinia:
Kurację kupujemy w kartoniku, a w nim znajdujemy przezroczystą plastikową butelkę z białą zakrętką zakończoną wąskim aplikatorem - odkręcić można zarówno całą białą część, jak i sam czubeczek, zakrywający aplikator. Płyn jest zielonkawo-żółty, zupełnie rzadki, ma intensywny ziołowy zapach. Pachnie charakterystyczną rzepą - dla jednych to smród, dla innych zapach nawet przyjemny. Ja z moim zamiłowaniem do ziół znajduję się oczywiście w tej drugiej grupie, choć musiałam do tego "smrodku" przywyknąć ;) 
Stosuję ją po myciu włosów przed spaniem (bo zawsze myję wieczorem) - nakładam trochę na skórę głowy w kilku punktach i rozmasowuję. Zapach utrzymuje się jakiś czas, ale rano na pewno już nic a nic nie będzie czuć, o to się nie martwcie :) Z początku nie zauważycie żadnych efektów, bo nie działa na włosy natychmiastowo. Za to po paru tygodniach na pewno będzie poprawa, słowo Orlicy! ;) Moje włosy wypadają o wiele mniej, a te dwa czy trzy lata temu po zużyciu całej buteleczki (ok. 2 miesiące mi to zajęło) na szczotce właściwie nic nie zostawało - byłam w szoku! Teraz zużyłam może 10% butelki, choć używam jej miesiąc, bo jest bardzo wydajna, a ja nauczyłam się precyzyjniej ją aplikować, więc ubywa mi jej dużo wolniej niż poprzednim razem.
Jeśli macie problem z wypadającymi włosami, to problem zniknął. Jedyny jaki pozostał, to "Gdzie kupić tę cudną kurację?!" - a i ten problem zaraz rozwiążę. Czasem można dostać ją w SuperPharm, choć w mojej jej już jakiś czas nie widziałam. Na pewno będzie w sklepach zielarskich, na pewno jest w sklepie Inermis.pl - stąd ja ją zamówiłam tym razem.
Krótko mówiąc - POLECAM SERDECZNIE! ;)

21 komentarzy:

  1. Drugie opakowanie joanny kupiłam tylko dla cudownej buteleczki, do której przelewam inne wcierki.

    OdpowiedzUsuń
  2. posiadam szampon z tej serii, ale za krótko używam, żebym mogła powiedzieć czy działa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam szampon wzmacniający z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tess, a z samej kuracji nie jesteś zadowolona?
    Sauria, szamponem nie byłam zachwycona, nie widziałam większych efektów...
    nikt_wielki_ona, jak wyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, przystępna cena, muszę się nad nim zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz świetne paznokcie! :) jak je zrobilaś?
    pozdrawiam dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justyna, techniką Konad, zapraszam na mojego paznokciowego bloga - http://lakieroholiczka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ją ostatnio w koszyku nie kupiłam wtedy ale chyba się skuszę może u mnie też zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki :) napewno ją kupie jak gdzieś zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana. Szczegóły tutaj:
    http://szalone-zycie-kingi.blogspot.com/2011/10/dwa-tagi-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest bardzo dobry produkt :) Często do niego wracam i faktycznie POMAGA! Właściwie zgadzam się z Twoją opinią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde i znowu ten alocol :D trochę mnie to stopuje w kosmetykach, miałam z tej serii szampon, ale niestety ma w składzie SLS ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie kupiłaś tą joanne? Bo szukam i szukam, ale bez skutku... Oprócz all...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jak byk napisane w notce.
      W SuperPharm i np. w sklepie inermis.pl

      Usuń
  14. Mam nadzieje, że mi też pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi już się kończy ale nie stosowałam regularnie.. w sumie zostało mi jakaś 1/5 butelki więc może od dzisiaj zacznę używać jej codziennie i może wtedy zobaczę efekty.. Do tej pory nie widzialam żadnych wręcz jak uzywalam na noc i rano myłam głowę to wydaje mi się że wypadało jeszcze więcej a nie mialam żadnej reakcji alergicznej nic mnie nie swędziało, żeby miały bardziej wypadać..

    OdpowiedzUsuń
  16. ach, i kupiłam w Super Pharmie, zrobili "naturalny dział" przynajmniej u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupiłam w aptece DOZ, co prawda nie mieli na stanie od razu,ale następnego dnia dla mnie sprowadzili :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...