piątek, 14 grudnia 2012

Włosowa aktualizacja - Grudzień

Oj, dziś będą od Was baty... W każdym razie powinny być, bo zaniedbałam moje włosy... Za zrobiłam coś, co sprawiło, że ciągle się nimi zachwycam :P Co spowodowało u mnie taki narcyzm? Zobaczcie same :)
  
   
Długość z przodu - 46cm
  
A było:                                                                                                                      
   
Tak tak, pofarbowałam wreszcie włosy :) Ale o tym może zaraz? :)
W ciągu miesiąca urosły około centymetra, czyli przeciętnie. Mam wrażenie, że rosną coraz wolniej, ale może to kwestia długości, że po prostu coraz mniej widać różnicę? Wiem, że na tych zdjęciach z listopada trudno porównywać, bo włosy inaczej się ułożyły, ale mniejsza z tym ;) 
Stan włosów nie zmienił się jakoś specjalnie, a szkoda - nadal strasznie wypadają mi włosy...
  
  
Wracając do farbowania - już zapomniałam, jak dobrze czuję się w ciemniejszych włosach! I jak ładnie błyszczą świeżo po farbowaniu ;) Tak jak ostatnio, farbowałam je szamponem koloryzującym do 24 myć Palette w kolorze Ciemna Czekolada - stwierdzam, że to kolor stworzony dla mnie, choć czasem kusi i na czerń ;) Pewnie tej zimy jeszcze raz odświeżę kolor. A może przełamię się i użyję w końcu jakiejś trwałej farby? Polecacie jakieś dobre, ale w rozsądnej cenie? Zależy mi na łagodności, bo moich włosów jest malutko i są cienkie, więc nie chciałabym stracić tej resztki ;)
  
Teraz może małe spojrzenie na to, czego używałam przez ostatni miesiąc:
  
  
Powinna jeszcze być tu płukanka malinowa Yves Rocher, ale zużyłam ją kilka dni temu. Szampon i balsam Green Pharmacy z pokrzywą bardzo dobrze mi służą, obie butelki już się kończą (a i tak strrrasznie długo pociągnęły), zamienię je pewnie na szampon i odżywkę Joanny z Apteczki Babuni, ale o tym pewnie dowiecie się za miesiąc. Jest tu też duet szamponu i toniku Novoxidyl, o których pisałam wczoraj, więc teraz nie będę się nad nimi rozpisywać. Tonik odstawiam w cholerę, bo większą krzywdę zrobił niż cokolwiek pomógł, ale szampon nadal będę używać co 3-4 mycia. A nuż jednak coś pomoże. Niestety duet przez prawie dwa miesiące używania nie dał sobie rady ze zniwelowaniem wypadania moich biednych włosów.
Dlatego też z podkulonym ogonem wracam do moich starych przyjaciół, którzy zawsze potrafili pomóc mi w takiej trudnej sytuacji jak ta ;)
  
  
Od dziś na nowo zaczynam stosowanie mojego niezawodnego duetu: mgiełki Radical i kuracji wzmacniającej Joanna Rzepa. I myślę, że za miesiąc będę mogła pochwalić się Wam znaczną poprawą :) Trzymajcie kciuki!
Poza tym muszę wrócić do olejowania włosów, stęskniły się za tym. Naprawdę je zaniedbałam ostatnimi czasy... Trzeba je będzie teraz poprzekupiać smakowitymi maskami, olejkami, mgiełkami ;)
     
A jak się mają Wasze włosy? Fundujecie im jakąś specjalną zimową pielęgnację?

97 komentarzy:

  1. Piękny kolor! No i ten blask :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Różnica przeogromna! Na pierwszych dwóch zdjęciach masz włosy jak z reklamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Uroki pierwszych dni po farbowaniu ;)

      Usuń
  3. Ja też się ostatnio opuściłam, ale mam nadzieję że jakoś je odratuje. Zaczęłam nawet prowadzić bloga, żeby zmusić się do systematyczności. Dajesz mi wiele inspiracji, za co dziękuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w zamian za ciemną czekoladę pallette farbowałam pianką perfect mousse, nie pamietam odcienia, ale identyko jak ten pallette:) cudna jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolor mi się strasznie podoba, przy każdym farbowaniu się nim zachwycam :D

      Usuń
  5. Pięknie błyszczą i jakie gładkie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Po ostatniej glebokiej analizie farb trwalych dostepnych na rynku polecam Joanne multi kolor . Nie ma ppd, ktore jest glownym powodem wypadania wlosow po farbowaniu. Sprawdzilam na sobie i zachecam:) no i co bardzo wazne joaska nie testuje jak casting, ktorego (wstyd sie przyznac) wczesniej uzywalam i po ktorym zsyp wlosow z glowy byl ogromny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, cieszę się, że o niej piszesz, nie miałam wielkich nadziei na dobrą farbę, która nie jest testowana na zwierzętach. Chyba będę musiała ją spróbować :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy niestety są farbowanie zniszczone, chyba czas pomyśleć o porządnej pielęgnacji;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor! piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli trwała farba to tylko l'oreal preference! w zadnym wypadku palette, bo niemiłosiernie wysusza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie ciągnie mnie ani do trwałych Palette ani do L'Oreala ;)

      Usuń
  11. Ale połysk, świetny kolor Twoje włosy nabrały wyrazu:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor, chociaż mi się ten ciepły brąz bardziej podoba. :) może spróbuj pofarbować henną? mniej szkodliwe, a nawet korzystne dla włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle się zbieram do henny, ale nie idzie mi to, w końcu zawsze kupuję sprawdzoną Palette :P Ona na szczęście moim włosom nie szkodzi.

      Usuń
  13. ale pięknie wyglądają! i kolor wyszedł dokładnie taki jak powinien! mnie po tym szamponie wyszły czarne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      U mnie też na początku były prawie czarne, ale ze trzy razy umyłam i już jest typowa ciemna czekolada :)

      Usuń
  14. pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Od dawna mam ochotę na rzepkę Joanny, ale jakoś nigdzie jej nie widuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłaś w SuperPharm? A jak tam nie będzie to zawsze pozostaje net, na Inermisie są na przykład :)

      Usuń
  16. kolor świetny :) czasami też decyduję się na taką koloryzację Castingiem w kolorze ciemnej czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za połysk ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Choć to głównie zaleta farby ;)

      Usuń
    2. Przed farbowaniem też widziałam u Ciebie połysk, choć faktycznie nie tak mocny jak teraz ;)

      Usuń
    3. No niestety, takiego jak teraz chyba nigdy nie osiągnę bez farby ;)

      Usuń
  18. Wow! Twoje włosy wyglądają genialnie :) Kiedyś jak farbowałam na ciemne to też uwielbiałam ten błysk po farbie. Super!

    Farby nie doradzę, ale odradzam Casting (u mnie powodowała wypadanie włosów). Casting był chyba na 24 mycia, ale jest zdecydowanie mocny i farba się wżera mocniej z każdym kolejnym farbowaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak i tak niszczy włosy i się wżera to już lepiej chyba trwałą wziąć niż ten Casting :P

      Usuń
  19. Mnie też co chwilę kusi, żeby przyciemnić włosy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo.Twoja CHCIEJLISTA trochę się powiększyła. Czy jesteś pewna, że zrobiłaś list blogowy (Chciejlista) do Mikołaja trochę za późno? Orlico,a jeśli Mikołaj nie zdąży kupić ci tych rzeczy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta Chciejlista to nie "Lista rzeczy, które ktoś ma mi teraz zaraz już kupić i podarować", a raczej "Lista rzeczy, które chciałabym kupić lub zdobyć w najbliższym czasie" ;)

      Usuń
    2. Lecz ktoś to może wykorzystać i podarować Ci to co właśnie byś chciała. Na przykład taki Mikołaj :)

      Usuń
    3. Moi wszyscy Mikołaje już wcześniejszą listą się posiłkowali ;)
      Lista jest bardziej dla mnie, żebym sama pamiętała, co chciałam kupić :)

      Usuń
  21. Piękne włosy, a kolor jest bombowy! Sama muszę zafarbić swoją siwiznę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siwiznę? Nie lepiej najpierw zainwestować w respirator i sztuczną szczękę? :P

      Usuń
  22. Bardzo mi się podoba! To była moja pierwsza farba ever, nie wiem czy Cię to pocieszy, czy nie, ale ona wcale się nie zmywa... U mnie miała taką samą trwałość jak wszystkie inne "normalne" drogeryjne farby ;) Ale kolorkowi długi czas byłam wierna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam jej już parę razy i u mnie niestety się spiera... Nie po 24 myciach, ale po 2-3 miesiącach, choć myję codziennie.

      Usuń
  23. Orli, a nie myślałaś o zrobieniu grzywki? właśnie przed chwilą na blogu ewalucji zobaczyłam zdjęcia z eventu original source i jakoś od razu sobie pomyślałam, że super byś wyglądała w grzywce :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, mam tak rzadkie włosy, że wtedy zabrakłoby ich na resztę głowy i wyglądałabym jak Gollum z grzywką :<

      Usuń
  24. :O ! Jestem zauroczona odcieniem Twoich włosów, jest przepiękny! Sprawiłaś, że zaczęłam myśleć o farbowaniu :D Poza tym stan włosów wydaje się również bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I końcówki wyglądają idealnie :)

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      A końcówki podcinałam równo miesiąc temu ;)

      Usuń
  25. Mimo iż nie narzekam na swoje włosy (oczywiście mogłyby być dłuższe czy bardziej lśniące) to zazdroszczę Tobie, że masz takie gładkie i proste włosy! Mam jakieś zboczenie pod tym względem, lubię idealnie proste włosy, choć mi ni w ząb nie pasują :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja byłabym wdzięczna losowi za minimalny chociaż skręt :P

      Usuń
  26. Ja zaczynam od jutra kurację rzepą :D Wcześniej piłam drożdże i rosły 3 cm miesięcznie, tak samo po CP :) Wyhodowałam włosy prawie do pasa ale jeszcze musze zejść z cieniowania ;/ Śliczne masz te kudełki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3cm miesięcznie, WOW!
      Ja się nie mogę przełamać do picia drożdży, próbowałam brać tabletkowe, ale nie pomagały jakoś specjalnie...

      Usuń
  27. Jaaaakie gładkie i błyszczące <3

    OdpowiedzUsuń
  28. włosy wyglądają coraz lepiej
    a mgiełka Farmony mi nie pomogła;/ szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No niestety, nie na wszystkich działa to samo :<

      Usuń
  29. Polecam Ci farby Artego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, o tych nawet nie słyszałam, przyjrzę się :)

      Usuń
    2. Ja kupuję je na allegro, a farbuje mnie znajoma fryzjerka. Na moich włosach farba trzyma się 2 miesiące i co najważniejsze wypłukuje sie równomiernie. Kiedyś często rozjaśniałam włosy i były od tego bardzo zniszczone. Zaczęłam przyciemniać włosy tą właśnie farbą koloru 7/7 blond tabaco i wreszcie moje włosy odżyły. Farbę kupuję na allegro i wystarcza mi na 2 użycia. Przed wyborem koloru radzę zajrzeć do sklepu z art. fryzjerskimi, bo przez internet jest to na pewno utrudnione.U mnie ta farba sie sprawdziła. Podaję Ci przykładowy link: http://allegro.pl/artego-farba-w-kremie-it-s-color-150ml-gratis-i2858101900.html

      Usuń
    3. A to pielęgnacji włosów polecam produkty Orofluido. Dostała w prezencie od teściowej :-) są super nawet na moje przetłuszczające sie włosy oraz szampon Farouk Chi Infra-tez jest rewelacyjny i bardzo wydajny.

      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Dzięki za linka, ładne kolory mają w ofercie. Może faktycznie następnym razem przejdę się do sklepu fryzjerskiego i zobaczę te farby :)

      Usuń
  30. A myślałaś nad henną? Jest delikatniejsza dla włosów od farby, a świetnie sprawdza się przy przyciemnianiu kosmyków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, ale na myśleniu się skończyło :P Nie mogę się zebrać, wydaje mi się, że farbą jest szybciej i łatwiej, poza tym to sprawdzony sposób. Wiem, że mniej zdrowy, ale jednak...

      Usuń
  31. Cudowny kolorek no i ten blask,tylko pozazdrościć:D

    OdpowiedzUsuń
  32. naprawdę piękne włosy :)) łłałl

    OdpowiedzUsuń
  33. słyszałam bardzo dużo dobrego o farbach Color&Soin - sama zamierzam w końcu kupić do następnego farbowania. podobno nie niszczą włosów, dają ładny kolor i są trwałe. jedyny minus to cena (ok. 30zł) i dostępność (trzeba pytać w konkretnych aptekach). ale może warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor, Twoje włosy wyglądają wspaniale, aż zazdroszczę... Kiedyś miałam taki kolor, ale potem postanowiłam nie farbować, bo bardzo mi to włosy niszczyło, a i tak mam suche i łamliwe.
    Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki za dalsze włosowe sukcesy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale masz śliczne te włosy i coraz dłuższe :) A nowy kolor jest świetny :) Ja bym chyba jednak nie ryzykowała czerni i pozostała przy takich smakowitych brązach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W czerni też się dobrze czułam, ale ciemna czekolada to jest to ;)

      Usuń
  36. Jaaki blask! :D sietnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięęęki :D Dobrze być ciemną brunetką :P

      Usuń
  37. Hej! niedawno odkryłam Twój jakże fantastyczny blog i mogę Ci napisać czym związane jest Twoje wypadanie włosów... a mianowicie szamponem koloryzującym Palette... pofarbowałam sobie nim kilka miesiecy temu wlosy i zaczeły mi wypadać drastycznie... naszczecie pomogł olejek kokosowy Vatika i witaminy vigor i juz mi w ogóle nie wypadają Tobie tez to polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Niestety, u mnie wypadanie jest zupełnie niezależne od farby.
      Po pierwsze, od lat jej używam co jakiś czas i nigdy nie spowodowała, żeby wypadało mi jeszcze więcej niż zwykle. Po drugie, ostatnio farbowałam w marcu jakoś (oczywiście pomijając to tydzień temu) i teraz od kilku miesięcy (od września?) wypadają najgorzej...

      Usuń
    2. Ja jak byłam u dermatologa właśnie z problemem wypadania włosów to kazała łykać jak najwięcej cynku :) może Ci pomoże a na pewno nie zaszkodzi :)

      Usuń
    3. Dzięki za wskazówki :)

      Usuń
  38. A ja nigdzie nie moge znaleźć kuracji Joanny.Byłam w Rossmannie i w Drogeriach Polskich i nic.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest w SuperPharm, czasem w Naturze. A jak nie, to bez problemu kupisz w necie, np. na inermis.pl

      Usuń
  39. Mogłabym wykorzystać pomysł na tą akcje???Nie obrazisz się???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką akcję? Comiesięczne aktualizacje?
      Bardzo wiele blogerek je robi, to nie mój pomysł, więc śmiało wykorzystuj ;)

      Usuń
  40. Kochana, ten odcień to strzał w dziesiątkę!
    Poza tym - włosy wyglądają fantastycznie, zdrowe i lśniące:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Teraz już nie są takie ładne, bo się sprały i farba już tak nie lśni, na dniach będzie styczniowa aktualizacja :)

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jutro dam styczniową aktualizację, blasku takiego już niestety nie ma :<

      Usuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...