poniedziałek, 31 grudnia 2012

Dax Perfecta Extra Slim - Wyszczuplające serum antycellulitowe

Na dziś mam dla Was recenzję gościnną - moja koleżanka Agnieszka testowała antycellulitowe serum wyszczuplające Dax Perfecta i podzieliła się z nami opinią. Jesteście zainteresowane? :)
  
  
Opis producenta:
  
   
Gdzie i za ile: wszędzie, np. Rossmann czy BioGaleria.pl, ok. 10zł / 200ml
  
Skład:
   
Opinia Agnieszki:
Zgodnie z opinią producenta po 6 tygodniach stosowania produktu cellulit powinien zmniejszyć się o 84%, takiej zmiany niestety nie zanotowałam natomiast napięcie skóry w obrębie ud i pośladków, gdzie stosowałam serum jest widoczne i wyczuwalne. Konsystencja serum jest odpowiednia, nie jest ono ani za rzadkie ani za gęste, szybko, ładnie się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Zapach produktu jest świeży, choć nie mogę oprzeć się wrażeniu, że podobny zapach mają niektóre maści na stłuczenia lub maści rozgrzewające. Jedynym minusem w te zimowe dni to efekt chłodzenia serum. W chwilach kiedy na zewnątrz temperatura spadała poniżej zero to ostatnią rzeczą na jaką miałam ochotę było smarowanie się CHŁODZĄCYM serum antycellulitowym, jednak czego nie robi się dla poprawy wyglądu :)
   
  
Widoczne i zadowalające efekty działania kosmetyku Dax Cosmetics da się zaobserwować podczas stosowania go, jako kuracji wspomagającej walkę z cellulitem. Tak trudnego przeciwnika nie pokonamy stosując tylko krem czy serum. Zdecydowanie polecam, jako kosmetyk pielęgnacyjny, nawilżający, napinający, ale nie wyszczuplający. 
  
    
A pytanie z nieco innej beczki - jaki jest Wasz stosunek do recenzji gościnnych?

12 komentarzy:

  1. recenzje gościnne praktykuje także u siebie. Kiedy dostaję paczkę z kosmetykami i jest tam powiedzmy krem pod oczy a ja już jestem w trakcie stosowania innego, ten który dostałam oddaje znajomej, która podejmie sie sumiennego stosowania i napisania recenzji ;) w ten sposob obydwie opinie beda rzetelne. Wiadome, że jedna blogerka na raz nie bedzie smarowac sie tez kilkoma kremami antycellulitowymi :) także recenzjom gościnnym mówie TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samym kremem czy innym specyfikiem cellulitu nie zniszczymy i to święta racja. Do tego trzeba jeszcze trochę wysiłku w postaci ćwiczeń. Wtedy może uda nam się go trochę zniwelować :D

    A co recenzji gościnnych, moim zdaniem jeśli są one rzetelne i utrzymane w konwencji bloga (chodzi mi o podobieństwo do recenzji autorki bloga - styl) to nie mam nic przeciwko.

    OdpowiedzUsuń
  3. żaden kosmetyk nie zredukuje nam cellulitu, jeśli nie będziemy regularnie ćwiczyć. owszem, pomoże w napięciu i ujędrnieniu skóry, ale niestety to wszystko co może nam zaserwować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gościnne recenzje? Dlaczego nie? :) Tylko żeby nie zdominowały bloga :) aa no i szczęśliwego nowego roku ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z madaleine90, też lubię recenzje gościnne :) a najlepszy krem antycellulitowy, który miałam to chłodzące serum z Eveline, chociaż oczywiście cellulit całkowicie nie został zredukowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie lubię recenzji gościnnych. Nie wiem jak inni ale wg mnie to Twój blog. Odwiedzam go dlatego, że lubię Twój humor i styl pisania. Poza tym ma w sobie coś co spełnia moje oczekiwania za każdym razem jak go odwiedzę. Po co jakieś wtrącenia z "obcej klawiatury"? Jak będę chciała poczytać coś innego to poszperam sobie gdzie indziej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gościnna recenzja może być, ale tylko gdy jest długa i wyczerpująca. Wiadomo że każdy woli recenzję osoby (blogerki) którą już trochę zna, wie jakie ma upodobana, typ skóry/cery itp. Jeśli w recenzji będzie wszystko zawarte i w pełni opisane to jestem za ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem za recenzjami gościnnymi. Lubię to ;)
    Co do samego serum, nie zauważyłam go w drogeriach, ale poprzyglądam mu się. 10zł to nie majątek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kosmetyki Perfecty więc na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja już wypróbowałam ten krem :) Też zauważyłam że skóra jest "napięta" ale żadnej redukcji cellulitu.. Za to polecam Ci bardzo Tołpę :) Drogie ale naprawde działają :)) .. minus jest taki że działają tylko w momencie gdy je stosujesz. Kiedy zaprzestaniesz wszystko wraca do "normy"

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię to serum za konsystencję, ale dawało u mnie średnie efekty, więc nie wracam do niego. Co do recenzji gościnnych to czytam je z taką samą przyjemnością jakby pisała je właścicielka bloga. Nie zwracam nawet uwagi na to czy jest to codzienna recenzja czy taka gościnna :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...