sobota, 8 grudnia 2012

Konkurs Tangle Teezer - WYNIKI i wszystkie prace!

  
Tak, tak, mam dziś dla Was wyniki konkursu! 
Muszę przyznać, że pozytywnie zaskoczyła mnie frekwencja - dostałam aż 22 prawidłowe zgłoszenia (plus kilka, których nie mogłam przyjąć ;))! I przez dłuuugi czas obawiałam się, że będzie problem z wyborem zwycięzcy, bo przybywało tylko faworytów ;) Zdecydowanej większości z Waszych fryzur w życiu nie będę umiała zrobić, więc wieeelkie brawa dla Was i ukłony z mojej strony :) Bardzo mi się Wasze prace podobały :)
Sprawa wyboru okazała się jednak łatwiejsza niż się obawiałam, bo pod koniec trwania konkursu, jako jedno z ostatnich zgłoszeń, otrzymałam pracę, która mnie naprawdę ujęła - fryzurą, formą, opisem. Zaraz zobaczycie same :)
Otrzymałam wiele świetnych prac, kilka genialnych i jedną po prostu najlepszą - a jej autorką jest...
  
Same zobaczcie:
"Sama najlepiej wiesz jak okrutny bywa los blogera. Kiedy świeci piękne słońce i jest możliwość zrobienia porzadnych zdjęć nagle stajemy się bardzo zajęci - wpadają dawno niewidziani znajomi, szef zleca nam zostać w pracy kilka godzin dłużej, na uczelni zapowiadają kolokwium (a najlepiej dwa), a kiedy wreszcie przychodzi ten upragniony wolny dzień w którym wskakujemy w wygodne dresiki i zaczynamy kombinować u ustawieniach aparatu zrywa się deszcz / śnieg / ostry wiatr / mgła lub zwyczajnie pada nam bateria.
Moja historia związana z konkursem na Twoim blogu zaczyna się podobnie, choć gdy przyjrzeć się jej bliżej los zdaje się być w niej dużo bardziej brutalny :P
Tak więc, gdy wreszcie nadszedł ten upragniony dzień w którym z nieba zniknęły chmury i pojawiło się kilka promieni słońca postanowiłam "to dziś!". Już w drodze powrotnej z uczelni zaczęłam obmyślać co tu wyczarować na głowie mojej siostry, jakby tu splątać i zakręcić by wyglądało dobrze. Nie wyobrażasz sobie jak wielkie było moje zdziwienie i rozczarowanie gdy po wejściu do domu zobaczyłam kartkę "pojechałam do rodziców. wracam we wtorek". Pękło mi serce. W końcu szczotka Tangle Teezer jest na mojej wishliście już od czerwca! Bliska rozpaczy wpadłam jednak na genialny lecz złowieszczy pomysł. 698-378-... - Cześć Kotek, co robisz? o której kończysz? może wpadniesz do mnie na momencik. - Spoko, spoko. Będę za godzinę (BUAHAHAHAH <- po odłożeniu słuchawki z mych ust wydarł się złowieszczy śmiech. Naiwny. Jeszcze nie wie na co się właśnie zgodził :P) Witek przyjechał, dowiedział się o co chodzi i zrobił wielkie oczy :P No, ale kocha, więc jak mógł odmówić :P Tym właśnie sposobem znalazłam modela, któremu bite 2 godziny plątałam włosy na wszystkie możliwe sposoby.
No koniec moje spostrzeżenia związane z konkursem:
1."zadanie jest proste - uczeszcie się!" okazało się, że zrobienie sobie rano koka to jedno, a czesanie kogoś, tak by nie wyglądał jak czarownica to wyższa szkoła jazdy
2. "chętnie zobaczę, co ładnego umiecie wyczarować na włosach" podczas prób "wyczarowania" z włosów jakiejść sensownie wyglądającej fryzury odkryłam, że mam dwie lewe ręcę i prócz klasycznego splotu nie potrafię nic więcej! (chwała Bogu za YouTube i radzieckie turtoriale!)
3. utwierdziłam się co do siły uczuć mojego mężczyzny ani razu się nie skrzywił i nie zamarudził, a po każdym moim cichym klnięciu pod nosem (bo włosy nie chciały współpracować) pocieszał, że będzie lepiej i na pewno  w końcu mi wyjdzie :)"
  
Un-usual ujęła mnie całokształtem swojego zgłoszenia - świetną fryzurą, humorem, formą, opisem i poświęceniem swojego Ukochanego! :D Gratuluję więc wygranej, zaraz się do Ciebie odezwę, oby Tangle Teezer służył dobrze Wam obojgu :D

A teraz pora na duuużą porcję pozostałych prac:
  
1. Hikki
"Wykonałam pracę polegającą na zrobieniu warkocza dookoła głowy, którego granice będą tuż przy szyi. Inspirowałam się zdjęciem z tego linku http://m.kobieta.gazeta.pl/kobieta/56,114427,11961122,Krok_drugi___dwa_warkocze,,4.html, tyle, że nie robiłam niby-koczka na czubku głowy."
  
 "Pewnie jestes w szoku, że widzisz tu moja prace, ale powiem Ci, że ja tez jestem:P
Lubie ta fryzure bo jest prosta a nadaje się na różne okazje. To po prostu dwa dopierana warkocze po bokach, natapirowana i postawiona górna część włosów, a całość "zwisów" nastroszona i związana w kitke. Tak troszke rokowo:)"
  
3. Kosmea
 "Inspiracją była fotka znaleziona w internecie, trochę fryzurę zmodyfikowałam, choć nie jestem do końca z niej zadowolona. A wszystko wyszło spontanicznie. Chciałam wziąć udział w konkursie, ale na swoich włosach trudno było by mi coś wyczarować, a że odwiedziła mnie moja bratanica, to na szybko coś jej tam wymodziłam."
  
 "Totalna improwizacja, jeśli spinam włosy to tylko w warkocze Tutaj mamy "kręciołki" z dobieranych u góry warkoczy , zaplecionych jeszcze raz na dole i połączonych spinką. Prosto, łatwo i efektownie . Gdy chcemy coś zmienić wystarczy upiąć końce do góry i mamy inną fryzurę ;)"
  
5. SrebrnaLENTI
 "Fryzurę wykonałam na sobie ;) Moją inspiracją są: tutoriale na YT, zdjęcia na które przypadkiem trafie w internecie, upięcia "gwiazd". Często są to tylko moje pomysły. Efekt bywa różny ;P Włosy mam pól-długie ale delikatnie cieniowane. Jest to upięcie na romantyczne, które ma być w lekkim nieładzie. Delikatne upięcie jakby muśnięte wiatrem ;) Fryzura ta nadaje się idealnie na romantyczną randkę, przyjęcie lub po prostu spacer ;) Do jej wykonania użyłam tylko wsuwek ;)"
  
6. Nika
 "Inspirowałam się twoją sugestią, że lubisz sploty ;) Moja modelka ma cudowne długie włosy, idealne do wszelkiego rodzaju warkoczy. Myślę, że taki splot wygląda bardzo efektownie i nadaje się na wiele okazji."
  
7. Paala182
 "Inspiracją do tej fryzury była chęć zrobienia czegoś lekkiego i uniwersalnego, co możemy nosić nie tylko na jakieś większe wyjścia, ale także w zwykły dzień. Myślę, że tych kilka warkoczyków, splot i mała różyczka połączone w jedno upięcie odpowiada tym założeniom ;)"
  
8. Ewcia
 "Właściwie nie ma co tu opisywać, to szybka i prosta fryzura :) Bardzo dobrze opisuje i pokazuje to Agnieszka, także polecam jej filmik. Ja natomiast dokończyłam zaplatańca. Włosy z przodu głowy, które brały udział we wcześniejszym zaplataniu łączę w jedno pasmo. Reszta włosów (które sobie spokojnie wisiały, czyli te z tyłu i drugiej strony głowy) również łapię. Tak oto dwa pasma zakręcam w jedną stronę (odwrotnie do wskazówek zegara) i okręcam wokół siebie (ale tym razem zgodnie ze wskazówkami). W ten sposób włosy się nie odkręcą i będą się naprawdę dobrze trzymać. Na moich kłaczkach efekt jest dość komiczny, ponieważ miałam wcześniej blond, który teraz ostał się w postaci dość dużych odrostów :D"
  
 "od czubka głowy pleciemy warkocz duński, potem przechodzimy na zwykły. Tworzymy koczka i przypinamy wsuwką/ spinką :-) Prosto i efektownie (przynajmniej dla mnie). Warkocz duński znalazłam na którymś z blogów. Troszkę go zmodyfikowałam dodając koczek. Niesamowicie wygodna fryzura i łatwo ją wykonać."
  
10. Dak0ta
"Po długich przemyśleniach zdecydowałam się na splot w formie koka. Dlaczego? Bo uważam, że (poza rozpuszczonymi włosami) nie ma nic bardziej kobiecego niż delikatnie upięte włosy, w lekkim i artystycznym nieładzie. Myślę, że w komplecie ze spinką z babcinego kufra całość wygląda dość uroczo:)"
  
 "Inspiracją był fakt, aby urozmaicić zwykłego koka i sprawić, by wyróżniał się z tłumu. Jest to dość elegancka fryzura idealna na każą okazję - zarówno na co dzień (gdy jednak mamy więcej chwil rano by co nieco zapleść) jak i na wieczorne wyjście. W dodatku nie trzeba do tego zbytnich umiejętności - wystarczy umieć pleść warkocza i uda nam się wyczarować takie "cudo" :). Lekkie poluzowanie warkoczy w połączeniu z wypełniaczem da efekt dużej objętości nawet do paru dni po myciu włosów"
  
 "Lubię sploty, zwłaszcza na tą porę roku :D"
  
13. Jooola Pibdzi
 "Praca to warkocz dobierany z pięciu pod spód, wykonany w ten sam sposób na dwóch różnych typach włosów- jednych długich, gęstych, zniszczonych i blond, drugi na krótkich, cieniowanych, rzadkich i rudych. Inspiracją do wykonania fryzury była chałka, którą moja mama piecze zawsze na Wigilię. Podpatrzyłam, w jaki sposób przekłada poszczególne partię ciasta i postanowiłam odtworzyć to na włosach siostry i przyjaciółki. efekt w załącznikach ;)"
  
14. Zusska
 "Początkowo nie wiedziałam, czy zgłosić się do konkursu, a jeśli tak, to co pokazać... Inspiracja przyszła jednak do mnie sama. Co więcej, nachalnie narzuciła mi odpowiedź na moje pytania. Moja inspiracja to wszystkie dziewczyny, które pod konkursowym postem pisały, że się nie zgłoszą, bo nie potrafią, bo znajdzie się ktoś lepszy. Jeśli nie będziemy w siebie wierzyć, to na pewno nie będziemy umiały zrobić fajnej fryzury, bo oglądanie fryzur innych nas tego nie nauczy. Zatem postanowiłam pokazać, że można. I jeśli ja mogę, to każda może! Moja fryzura nie jest trudna. Często z nudów czy też kokietując mężczyzn kręcimy pasmem włosów wokół palca. W mojej fryzurze zakręćmy warkoczem! Do jej wykonania potrzebujemy trzy warkocze, które zakręcone wokół siebie tworzą kwiat, piękną różę, która rozkwita dzięki nam. Czyż to nie wspaniałe w prosty sposób stworzyć coś takiego samodzielnie? Dlatego dziewczyny nie bójcie się, wystarczy odrobina chęci i samozaparcia, by wyczarować coś tak prostego a zarazem ładnego. Bo pamiętajmy, że idealna fryzura to taka, która jest jednocześnie prosta i efektowna."
  
"Fryzura jest wykonana na włosach mamy, która zgodziła się na publikację zdjęć. Aby odjąć modelce kilka lat chciałam żeby wykonana fryzura była jak najbardziej dziewczęca, ale też nie dziecinna. Postanowiłam połączyć pokolenia.Z jednej, prawej strony, zrobiłam warkocz dobierany z dołu, wyglądający trochę jak korona, który idzie przez całą głowę do lewej strony, przez co nadaje poważniejszy charakter. Z drugiej wykonałam dobierany warkocz z boku, kojarzący mi się z latami młodości. Na koniec oba dobierańce połączyłam w jeden kłosek. Pracę zakończyłam poprzez wpięcie kwiatka. Zrobienie fryzury okazało się trudniejsze niż myślałam. Włosy mojej mamy są cieniowane i niesforne kosmyki nie chciały współpracować, ale z racji, że mama ma również bardzo słabe włosy postanowiłam nie używać lakieru."
  
16. talarak
 "Siostrzyczka jest ogromną fanką serialu produkcji TVN "Julia" (kompletnie nie wiemy dlaczego:P) i w związku z tym za każdym razem kiedy u serialowej Julki pojawi się nowa fryzura, moja siostra koniecznie chce mieć identyczną na głowie;) a niestety ja muszę spełniać jej zachcianki:) tą którą wysyłamy do konkursu jest na tapecie ostatnie kilka tygodni, bo nie dość, że efektownie wygląda to jest łatwa i przede wszystkim praktyczna, bo zapleciony warkoczyk zastępuje niewygodną plastikową albo metalową opaskę:)
Zgłaszamy się również z tego względu, że szczotka która jest nagrodą byłaby idealna właśnie dla Julki. Jeśli udałoby się nam wygrać to właśnie dla Julki Tangle Teezer będzie przeznaczony. Jak widać na zdjęciach Julka ma długie i gęste włosy, z którymi mamy codziennie problem podczas rozczesywania.. plączą się niemiłosiernie.. przycinamy regularnie końcówki, ale tylko końcówki (!), bo Mała pilnuje fryzjera i swoich cennych centymetrów;P w maju idzie do Pierwszej Komunii, dlatego sama rozumiesz jak ważne są dla niej teraz włosy:P "
  
17. Chupacabra
"Robiąc tą fryzurę zależało mi, aby sprawiała wrażenie swobodnej, a nie idealnie wymuskanej. Gdy zaczynałam nie miałam jednak żadnego konkretnego pomysłu, czesałam się trochę na „żywca”. Ostatecznie zdecydowałam się, aby fryzurka była taka wiosenno-letnia, dziewczęca, wesoła - kontrastowo do pogody za oknem."
  
18. marta martartata
 "Fryzurka pod hasłem 'uwolnić Tymoszenko!'... W warkoczach zakochałam się ponad 4 lata temu, podczas pobytu w Szwecji... w pracy... obserwowałam młode, piękne blond-Szwedki z uroczymi warkoczami... I tak zaczęła się moja przygoda z plecionkami. Jakość zdjęcia powala, wiem, otoczenie również-akademik, nie spodziewajmy sie luksusów. Fryzurka robiona podczas krótkiej przerwy w robieniu n-tego projektu, niestety moje włosy lubią się czochrać, ciężko mi je samej okiełznać a modelki nie było pod ręką... Jednak z efektu jestem w miarę zadowolona, na żywo wyglądało dużo lepiej, niestety nie jestem mistrzynią w robieniu zdjęć ''z rąsi'' i to telefonem :)"
  
 "inspiracji nie mam, siedziałam dziś cały wieczór i robiłam fryzury:D oczywiście jak zwykle na ostatnią chwile ale moja modelka nie chciała współpracować w innym terminie( a raczej to ja zapomniałam )"
  
"Kilka słów na temat pracy? Niczym się nie inspirowałam. Nie miałam żadnego wzoru. Jak zobaczyłam hasło "konkurs - uczesz się", to złapałam za szczotkę, za gumki i za wsuwki i dałam się ponieść. Uwielbiam dobierańce, więc zrobiłam go odwrotnie niż zwykle :D Zakończyłam go koczkiem i wpięłam we włosy kwiaty. Totalny spontan. Gorzej było zrobić zdjęcia ;P Aha - i jeśli ktoś sądzi, że długie włosy są wdzięcznym obiektem do robienia fryzur, to się grubo myli! Trzeba się przy nich nieźle nakląć i nacierpieć! Słowo!"
  
21. Młodsza-siostra
  "Najpierw wykonałam od jeden tzw. "waterfall braid". Zaczęłam go przy skroni prawej, a skończyłam przy lewej. Pod nim wykonałam drugi taki warkocz, w tym samym kierunku. Pod tym z kolei zrobiłam jeszcze jeden. Na większości zdjęć niestety widać tylko dwa, gdyż pierwszy był robiony stosunkowo blisko linii czoła i załapał się tylko na niektórych zdjęciach robionych z góry. Jego zdjęcie jednakże też prześlę. Warkocze owe lekko poszerzyłam, delikatnie wyciągając kosmyki, by warkocz nie był tak bardzo ścisły. Warkoczyki idące z trzech warkoczowych wodospadów ;) wpięłam wsuwkami pod resztę włosów, która początkowo była rozpuszczona. Tą rozpuszczoną część związałam gumką i wykonałam kok skarpetkowy (o ile łatwiej robiło mi się go na kimś, a nie na mnie:)). Spięłam go wsuwką, by bardziej przylegał do głowy. Nad nim po prawej stronie za pomocą wsuwki wpięłam we włosy kwiatek (który jest w rzeczywistości gumką do włosów :D ).
Podsumowując: jest to potrójny waterfall braid z kokiem skarpetkowym, ozdobiony kwiatkiem."
      
      
Jak widzicie, dziewczyny wykazały się talentem do układania włosów. Może któraś kiedyś spróbuje i mnie uczesać? :D Choć na moim sianku niewiele da się zrobić ;)
Serdecznie dziękuję i gratuluję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie!

Jeśli nie wygrałyście, bez obaw - niedługo kolejny konkurs! ;)

Jak Wam się podobają zgłoszone prace? :)

79 komentarzy:

  1. Gratulacje!!

    Spodobała mi się praca nr 19 :) będę musiała spróbować takie coś zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia ;)

      Usuń
    2. Przyda się, bo nie wiem jak ja zrobię sama tego dobieranca od dołu :p

      Usuń
    3. Pochwal się efektem :D

      Usuń
  2. Te zdjęcia jeszcze bardziej natchnęły mnie na zapuszczanie włosów ! Co prawda mam problem bo mam pocieniowane, więc mój warkocz nigdy nie będzie tak piękny ;D Ahhh jakie cuda ! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przy okazji - Twój podwójny warkocz strrrasznie mi się spodobał :) Jak go zrobiłaś?

      Usuń
    2. Zrobię wpis na blogu :)

      Usuń
    3. O, super, lecę sprawdzić, czy już jest, a jak nie, to będę czatować na niego :D

      Usuń
  4. Oczarowała mnie kosmea:D Gratuluje wygranej Un-usual! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie duża konkurencja, mnie chyba najbardziej oczarowały prace Kosmei, Niki i Czarnej Orchidei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałabym do tej listy jeszcze ze 2-3 prace :D

      Usuń
  6. Ale się dziewczyny naplotły :) wow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym większy miałabym problem z wyborem np. drugiego miejsca :D

      Usuń
  8. LOL o.O Moja druga praca, nad której wysłaniem się zastanawiałam była niemalże identyczna jak ta wygrana (z tą różnicą, że mój doplataniec leciał od samego czubka głowy aż po sam koniec włosów i był pleciony z drobniejszych pasm):D Ale opis zwyciężczyni faktycznie powala;) Gratuluję.
    Mnie jednak powaliła praca nr 13 - fantastyczny splot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości - wyślesz mi tą pracę? Chętnie popodziwiam :D

      Usuń
    2. Czy jest co podziwiać to nie wiem:P
      Ale właśnie poszło;)

      Usuń
    3. To ja Ci powiem - jest co podziwiać :)

      Usuń
  9. Ale się dziewczyny napracowały:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale miałaś trduny orzech do zgryzienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inaczej - miałabym, gdyby un-usual się tak nie wybiła :D

      Usuń
  11. Kilka prac jest swietnych! A ta dziewczynka ma tak piękne włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko ile zdolniach :)))
    ja nie umiem się czesać tak ;)
    ew. zwykły warkoczyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nawet warkocz kiepsko wychodzi jak sama sobie robię!

      Usuń
  13. jakie śliczne fryzury! dziewczyny gratuluję zdolności;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurde, niektóre fryzury mega zaawansowane i bardzo pomysłowe!
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są oszałamiające, szkoda, że u mnie brak zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łączę się z Tobą w bólu :D

      Usuń
    2. No wiesz, do tego trzeba też mieć włosy :D Z moich to jedynie można zrobić kitkę :D Do niczego innego się nie nadają :)

      Usuń
    3. I znowu łączę się z Tobą w bólu :D
      Mam za mało włosów na większość tych fryzur...

      Usuń
  16. świetne prace, ale ten koczek z warkoczykami spod numerka 11 podbił moje serce na dobre! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się najbardziej podoba 3, 13 i 21, ale wszystkie są ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie Kosmea i Jooola Pibdzi wygrywają :O świetne fryzury dziewczyny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, tak myślę, że nie byłabym w stanie wybrać drugiego miejsca :D Wybrałabym z pięć!

      Usuń
  19. Niesamowicie efektowne te fryzurki! ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie prace bardzo ładne.
    zauważyłam, że wszystkie fryzury mają coś z warkoczem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja jednak nie zdążyłam zrobić kolażu.. Ale widzę, że i tak ładnie te zdjęcia połączyłaś, dziękuję!
    Praca Kosmei niesamowicie mi się podoba! A dobierany warkocz z 5 pasm (praca 13) próbuję wciąż wykonać, ale niezbyt mi to wychodzi. :D Gratuluję zwyciężczyni - piękne wszystkie fryzury, a do tego świetny opis. :)
    I piękne włosy tej małej blondyneczki - cała praca przeurocza. :)
    Mój cel? Wykonać każdą z fryzur tu opublikowanych.. Warkocz zrobiony przez Orchideę i kilka innych fryzur tu zaprezentowanych na szczęście umiem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro umiesz orchideowego 6pasmowca to i ten 5pasmowy dobieraniec na pewno Ci wyjdzie :)

      Usuń
  22. Wow...jestem pod wrazeniem wszystkich prac...ja mam dwie lewe rece do takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile talentów ;-) podoba mi się praca Czarnej Orchidei, zjawiskowo wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. a cudowne fryzury.
    nikka i czarna orchidea <3

    ja niestety dwie lewe ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam szans ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanse miał każdy, kto wziął udział ;)
      Ale spoko, kolejny konkurs będzie zupełnie inny :)

      Usuń
    2. Tak wiem, ale patrząc na fryzury innych dziewczyn to wypadłam marnie, nie miałam z nimi szans ;)

      Usuń
    3. Równowaga w przyrodzie musi być, więc może kolejnym razem pójdzie lepiej :D

      Usuń
  26. AAAA :D dopiero udało mi się dostać do komputera.
    Prace super! Dziewczyny naprawdę się postarały :)
    Dziękuję za uhonorowanie moich trudów :D Strasznie się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pamiętaj, musisz podzielić się nagrodą z modelem :D
      Naprawdę jestem pełna podziwu dla jego cierpliwości, mój jak miał długie włosy to nawet "dla jaj" nie dał sobie zwykłego warkocza zapleść :<

      Usuń
  27. Zazdroszczę dziewczynom umiejętności ;)
    nic, tylko ćwiczyć... :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne włosy, piękne fryzury. Ja oprócz koka to chyba nic nie potrafię zrobić, no nic, idę olejować włoski ;) Może jak podrosną, to coś będę czarować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już nie przejdzie wymówka, że są za krótkie, więc twierdzę, że mam ich za mało :P

      Usuń
  29. szkoda ze przegapilam:(...zapraszam do mnie na makijaze i fryzurki:)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...