wtorek, 10 lipca 2012

Wujek Google radzi, czyli czego u mnie szukacie? #2

Od ostatniego takiego posta uzbierało mi się trochę kolejnych dziwnych hasełek, które po wpisaniu w wyszukiwarkę, poprowadziły na mojego bloga. Hasełka te są często zwyczajne, czasem aż smutne (bo co drugie u mnie teraz to "dlaczego to ja powinnam wygrać" - od kiedy zrobiłam taki konkurs...). Zdarzają się jednak kwiatki, które albo rozśmieszają, albo dają efekt wielkiego "łot de faka" ;)

Chcecie poczytać?
   
 
1. pyzata twarz
Och, dzięki... ;)
 
2. saga o ludziach lodu zdjęcia z podkladem
Sagę znam i lubię, ale co ma do tego podkład? :o
 
3. Ziaja bloker suszenie pach suszarką
Auuuć, odradzam.

4. kącik orła białego kosmetyki metamorfozy
Czy tylko ja mam wrażenie, że ktoś tu się nie mógł zdecydować? ;)

5. jak ujędrnić stare ciało?
Słyszałam, że kąpiel w krwi dziewic potrafi zdziałać cuda!

6. mam 40cm włosów
Gratuluję!

7. iwroszer
O, to ta marka co ma te fajne żele pod prysznic ŻahdęduMąd!
 
8. czerwone przećpane oko
Kurde, wydało się.

9. łapka na kreta
Niestety, u mnie tylko kopce.

10. skóra mi chodzi
O mamo, brzmi jak poważny problem... :o

11. dziewczyny po kąpieli
Hmm, czy ja wiem, czy to aby na pewno dobry adres?

12. chomik polny TŻ
Chomik? W dodatku polny? Który jest TŻem? A może należy do TŻa?

13. sprawozdanie z piecdziesiatych urodzin wujka
Czyżby kolejna super impreza, która mnie ominęła?

14. co oznacza powiedzenie orlica w stosunku do osoby?
A to jest, proszę państwa, najpiękniejszy komplement! :P

15. błyszczyk z lusterkiem i światełkiem
I telefonem i laserem i spadochronem i schowkiem na dokumenty.

16. co ile się pojawia orlica?
Zwykle codziennie, chyba, że gdzieś wyjeżdża albo ma dzień paszteta.

17. Jak stosuje się kredkę do oczu?
Do oczu.

18. Osa z bliska
Jeśli chodzi o zdjęcia "robali" w makro to zapraszam za jakiś czas na ptaszniki ;)
  
19.Jak otworzyć vatike?
Proponuję odkręcić butelkę :)

20. Joko marakeshing pouder
Robi nam prawdziwy Marrakesz na twarzy :D

  
Tu bi kontińjud...

84 komentarze:

  1. Hahaha....uwielbiam takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszy "chomik polny TŻ" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahah! ludzka głupota mnie przeraża

    OdpowiedzUsuń
  4. Na stare ciało to jeszcze mleko może pomóc. ;p
    Do czwartku, Orlico! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co też ludzie nie wymyślą :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kochane i nawet dzięki temu postowi robimy coś dla siebie. śmiech przedłuża życie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczęłam się śmiać z "łapki na kreta" ahahah1 U mnie nie ma takich rewelacji, co najwyzej przekręcanie mojego starego nicku z Zu(a)zanna na Złazanna :P ale u niektórych są całkiem niezłe kwiatki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z czego korzystasz? Statystyki w Bloggerze są bardzo mało szczegółowe ;)

      Usuń
    2. Ja właśnie ze statystyk :P

      Usuń
    3. No to spróbuj zainstalować StatCountera albo Google Analystic :)

      Usuń
  8. Nie wiem co lepsze - hasła, czy Twoje komentarze do nich ;-) Uśmiałam się ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah ludzie sa zadziwiający xD

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha mega ;D Twoje komentarze mnie rozwaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy pierwszych lekko usta zadrżały, przy 9 uśmiech od ucha do ucha, przy 10 parsknęłam śmiechem, przy 15 oplułam się kawą. Ostrzegaj, że czytanie takich postów może być niebezpieczne, prowadzi do turlania się po podłodze i/lub zakrztuszenia aktualnie spożywanym napojem tudzież daniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, mam nadzieję, że obędzie się bez strat w ludziach :O

      Usuń
  12. ja tam czekam na kolejny odcinek tekstów Twojego TŻ :)

    a zanim wrzucisz ptaszniki, napisz ostrzeżenie, bo ja po bliskich spotkaniach z ośmiookimi przyjaciółmi potrafię tydzień nie spać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tekstów TŻa już niestety nie będzie - doszedł ostatnio do wniosku, że przedstawiam w ten sposób jego skrzywiony zły wizerunek i zabronił publikowania dalszych tekstów ;)

      Usuń
    2. o nie...;( a jak zbierzemy petycję z 100 podpisów to zdejmie bana? ;)

      Usuń
    3. Można spróbować :P

      Usuń
  13. umarłam :D pomysły ludzkie nie znają granic.... żadnych granic :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Normalnie oplułam monitor ze śmiechu :)
    Dlaczego u mnie takie nudy w wyszukiwaniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie patrzysz? :> Masz Google Analystic albo StatCountera?

      Usuń
  15. czego to ludzie nie wymysla :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne!!!
    numerek 15. to błyszczyk wibo :P

    OdpowiedzUsuń
  17. heheh poprawiasz humorek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja uwielbiam te posty:)
    Czekałam na następny;)

    Na łopatki powalił mnie kącik orła białego, suszenie pach suszarką i czerwone przećpane oko;D i ten marakeshing:D
    Śmieje się i śmieje:)

    Mojego bloga znaleziono raz przez hasło komórka pikowana albo river island czym umyć torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. numer 11 - może prowadzisz bloga +18?:D

    OdpowiedzUsuń
  20. hahha chomik polny rządzi ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. no nieźle, a jak Ty to tak szczegółowo sprawdzasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. L oooooooooooooooooo L :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak będziesz pisać o ptasznikach, to daj jakiś duży nagłówek, żebym nie wchodziła, bo będę mieć później koszmary :'(

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu turlam się po ziemi :D:D:D U mnie takich tekstów nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jakieś by się znalazły ;)

      Usuń
    2. Właśnie patrzyłam i jak na razie spokój :D Zobaczymy jakie będą jak mój blog się bardziej rozwinie :D

      Usuń
    3. A używasz jakiejś aplikacji do statystyk?

      Usuń
  25. pouder :D
    ha ha, lubię to czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  26. hahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  27. twoje riposty powalają :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobra dobra - przyznaj się! Zorganizowałaś wujkowi imprezę, a zdjęcie dziewczyn są tylko dla VIPów. ;D
    A chomik polny (bądź polarny - bo tak przeczytałam ;]) wejdzie wszędzie. ;]

    Czekam na ciąg dalszy, bo przyznaje - uśmiałam się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem nic więcej bez mojego prawnika.

      Usuń
    2. Niech TŻ Cię broni - coś czuję, że byśmy sobie pogadali ;D

      Usuń
    3. Że niby mu nagadasz, jakie brzydkie rzeczy robię w virtualu? :P

      Usuń
    4. No wiesz - jakbym mogła. No chyba że przy soku z gumijagód :D ;P

      Usuń
    5. Dopiero sfermentowany dałby jakiś efekt :P

      Usuń
    6. Na mnie czy Ciebie? ;)

      Usuń
    7. Dobra, jutro butelka soku będzie się opalała w słońcu i będziemy sprawdzać efekty ;D

      Usuń
    8. Daj tylko znać kiedy to wpadniemy! :D

      Usuń
    9. Spoko, jak tylko pogoda nie będzie płatała figli daje znać. :]

      Usuń
  29. fantastyczne!! dawno mnie nic tak nie ubawiło :)) good job Orlico :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ale się uśmiałam 'skóra mi chodzi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się uśmiałam, zwłaszcza, że dopiero po chwili zorientowałam się, że chodzi pewnie o "schodzącą" skórę :P

      Usuń
  31. hahaha, też mam trochę takich smaczków :D ale co do błyszczyka z lusterkiem i światełkiem to bodajże z gosha taki jest. Widziałam go ostatnio u znajomej jak się malowała wieczorem i strasznie mnie to zaintrygowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mnie dziewczyny uświadomiły, że chyba Wibo też takie ma :P

      Usuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...