czwartek, 12 lipca 2012

DLA - Krem na noc Niszcz Pryszcz

Cóż, pod tą mało subtelną nazwą kryje się niepozorny, ale bardzo skuteczny krem. Przeczytałam o nim kiedyś na blogu Księżniczki i skuszona od razu kupiłam swój kremik - ba, teraz mam nawet drugi w zapasie, a nigdy nie kupiłam dwa razy tego samego kremu do twarzy! Przyznam jednak szczerze, że dłuuugo musiałam się do niego przekonywać. Moja cera jest mieszana, zdarza jej się zaskakiwać mnie nowymi konstelacjami krostek. Jak dotąd nic na to nie pomagało w zadowalającym mnie stopniu. Aż do teraz ;)
  
  
Opis producenta i skład:
  
 Gdzie i za ile: sklep.kosmetykidla.pl, 15zł / 30g
  
Moja opinia:
Krem zamknięty jest w opakowaniu z pompką air-less - wielki plus za takie higieniczne rozwiązanie. Design opakowania jest naprawdę minimalistyczny - tylko szare delikatne napisy na białym plastiku, tylko nieco mnie boli ta drastyczna nazwa kremu - "Niszcz Pryszcz" może i brzmi dobrze jako hasło reklamowe, ale jako nazwa... nieco gorzej. Wracając do opakowania - pompką łatwo możemy dozować odpowiednią ilość kremu - maksymalna ilość wyciśnięta za jednym razem starcza mniej więcej na całą twarz, mnie jednak znacznie wygodniej jest wyciskać po trochu i smarować po kolei poszczególne partie twarzy. Krem ma brązowe zabarwienie i niestety dość nieprzyjemny zapach - dla mnie tragedii nie ma, bo to jednak ziołowe ekstrakty, ale dla kogoś może być trudny do zniesienia - przynajmniej na początku, po później się człowiek przyzwyczaja ;) Dodam też, że krem jest gęsty i niesamowicie wydajny. Naturalny skład, nie zawierający żadnych znanych mi świństw, sprawia, że krem ma krótką datę ważności, ale wg to pozostaje nadal plusem :)
  
  
Jeśli chodzi o działanie... cóż. Na początku nie było bajkowo. Po kilku dniach od rozpoczęcia stosowania tego kremu, na twarzy pojawiło mi się sporo niespodzianek. To normalne, bo zawsze jak używałam czegoś mocniejszego, to najpierw powodowało to wysyp - wychodziły wszystkie nagromadzone pod skórą brudy. Nie przejęłam się tym na początku, uznałam, że to dobry znak. Tyle, że ten "dobry znak" utrzymywał się około miesiąca. Nie wiem, jakim cudem wytrzymałam i nie odstawiłam tego kremu, ale zdecydowanie warto, bo nagle, z dnia na dzień, moja cera się uspokoiła. Nie pojawiają już mi się żadne syfki, a jak już, to przed okresem i nieliczne. Krem nie wpłynął na ograniczenie przetłuszczania się cery, ale nie oczekiwałam tego od niego. Za to muszę przyznać, że jak na krem do cery trądzikowej, baaardzo ładnie nawilża. Właściwie mogłam zrezygnować z nawilżającego kremu na dzień - używam go nadal, ale już nie codziennie. 
Naprawdę dawno nie miałam tak dobrego kremu - z mojej strony głębokie ukłony dla firmy DLA - mam nadzieję, że rozwiną swoją działalność i asortyment :) Jeśli się wahacie nad jego zakupem - przestańcie i lećcie kupić ;) To jedne z najlepiej wydanych 15zł w mojej karierze ^^
   
  
Słyszałyście o marce DLA? Używałyście kosmetyków tej marki? :)

68 komentarzy:

  1. Również uważam, że ten krem jest na prawdę godny polecenia!!
    U mnie wysypu nie było, ponieważ przeszłam do z Merz Spezial i widocznie już nie miało co wyłazić ;)
    Ale super niweluje mi ślady po niespodziankach i faktycznie mniej wyskakuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A krem na dzień używasz?

      Usuń
    2. Nie, tylko na noc :)

      Usuń
    3. Kurde, bo ciągle walczę ze sobą, czy zamówić ;)

      Usuń
    4. Nie wiem, jaka jest konsystencja tego na dzień, ale jak podobna do tego na noc to trochę za ciężka na lato :) Pod makijaż wolę zdecydowanie coś lekkiego i PACHNĄCEGO! ;)

      Usuń
    5. No właśnie te jego aspekty mnie jak na razie powstrzymują :D

      Usuń
  2. Testuję krem dla cery dojrzałej :)
    Fajny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli zapowiada się bardzo obiecująca marka... Tylko, żeby się rozwinęli...

      Usuń
  3. Musze przyznac, ze pierwszo slysze o tej firmie, a sama nazwa produktu jest dosc... bezposrednia :-D Ale zaciekawilas mnie. Szkoda,ze nie mozna tego kupic "stacjonarnie"/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ale z tego co wiem, tylko w Płocku.
      Poza tym ja akurat załapałam się na darmową wysyłkę, może Tobie też się uda ;)

      Usuń
  4. Nie słyszałam o nim wcześniej, zaciekawiłaś mnie nim ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz cerę taką jak ja, śmiało kupuj :)

      Usuń
  5. nigdy o nim nie slyszalam, ani o marce ani nawet o tym kremie. a na pewno bym zapamietala przez jecho jakby nie bylo charakterystyczna nazwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo marka DLA jest bardzo mało znana ogólnie - są dostępni tylko w Płocku i w swoim sklepie internetowym, no i ich oferta nie jest zbyt szeroka ;)

      Usuń
  6. ja bym się chyba jednak nie zgodziła na taki nagły wysyp, bo w sumie mnie tylko tak wysypuje przed okresem, więc da się przeżyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to nie był też taki wysyp, że twarzy spod krostek nie widać :P Powiedziałabym, że właśnie taki, jak przed okresem.
      Ale skoro nie masz takiego problemu, to może faktycznie lepiej nie obciążać cery takimi mocnymi kremami :)

      Usuń
  7. Ciekawy kremik ;D w sam raz dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio narzekam na wysyp pryszczy, chyba coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dal mnie też jest genialny !!!:) uzywam go od jakiegoś czasu i zauwazyłam że stan mojej cery na prawdę się poprawił! a i z początku nie miałam żadnego wysypu po nim własnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pozazdrościć, najwyraźniej nie miałaś tak zanieczyszczonej cery jak ja ;)

      Usuń
  10. Używałam go, ale cały zcas na buzi pojawiały się nowe i nowe niespodzianki i tak przez ponad trzy tygodnie. Może do niego wrócę, ale zauważyłam, ze jak odstawiłam kremy do cery trądzikowe, peelingi to stan cery sie poprawił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto dać mu drugą szansę, ja się przemęczyłam i nie żałuję :)

      Usuń
  11. Nazwa jest okropna... Wolę swój krem Sanoflore przeciw niedoskonałościom :) też działa cuda, a przynajmniej nie razi :P Chociaż nie mówię nie, pewnie kiedyś przetestuję i ten krem, skoro tak go chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz weź krem o takiej nazwie na jakiś wyjazd studencki np :D Ja sobie nieco go przełożyłam do małego słoiczka po innymi kremie :P

      Usuń
  12. Ja problemów z pryszczami nie mam, gorzej u mnie z pękającymi naczynkami i stosuję kremy z Ziaji, ale niestety marne efekty :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, ale chyba do takiej cery DLA też ma serię kremów :)

      Usuń
  13. boję się tego wysypu właśnie :/
    zaciekawiłaś mnie, ale nie chcę mieć jeszcze gorszego pobojowiska na twarzy niż mam. używałam maści epiduo i wszystko mi wylazło na wierzch, niby są wakacje i w sumie nie muszę się pokazywać, ale nie wiem czy znów chcę wyglądać jak przeszczep :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie u wszystkich był wysyp przy tym kremie ;) Zwłaszcza, że sama piszesz, że u Ciebie już wszystko wylazło - nie powinno być tragedii ;)

      Usuń
    2. nie wiem czy to wylazło już wszystko zawsze się coś jeszcze pojawi :D
      ale popatrzę i pomyślę. szkoda tylko że nie mogę wziąć do ręki i się zastanowić. jakoś strasznie nie lubię płacić za przesyłki D:

      Usuń
  14. nie miałam jeszcze styczności z tą marką :) ale kosmetyk wydaje się fajny i mi by się taki przydał i do tego ta cena! chyba muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, gdzie możesz kupić ;)

      Usuń
    2. i kupię :) bo jest świetny a do tego kocham pompki :D

      Usuń
    3. Daj koniecznie znać, czy się sprawdził :)

      Usuń
  15. mam bardzo wrażliwą cerę i jedyne co mogę stosować na niespodzianki to najzwyklejsza maść cynkowa i sudokrem. na szczęście nie narzekam na nadmiar trądziku, jedynie przed okresem i w jego trakcie coś większego się zdarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Orlico bardzo się cieszę, że w końcu okazał się skuteczny. Ja jestem marką zachwycona od samego początku. Też mam nadzieję, że się rozwinie, bo zasługuje na to. Znając ludzi, którzy ta markę tworzą mówię to z pełnym przekonaniem. Mam nadzieję, że blogowy świat pomoże im rozwinąć skrzydła. Bo początki w branży kosmetycznej są ciężkie, zresztą jak ze wszystkim ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie, że DLA już czekało na moją recenzję ^^
      Też trzymam z całej siły kciuki i pomogę jak tylko będę mogła :)

      Usuń
    2. Musiałam im podkablować :) Liczę bardzo na Twoją pomoc :*

      Usuń
    3. Zrobię co w mojej mocy, już knujemy plany :D
      Widzę, że dobrze zrobiłam, pisząc do nich maila z gratulacjami i życzeniami rozkręcenia firmy ;)

      Usuń
  17. Jesteś zła do szpiku kości, właśnie zamówiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. yes yes yes;)
    czekałam na recenzje tego kremiku:) Nie wiem czemu tak rozbawia mnie jego nazwa;) Niszcz Pryszcz;D
    Kusi mnie by go kupić bo moja cera robi sobie często ze mnie żarty i w najmniej odpowiednim momencie wywala mi coś na twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Krem nie dla mnie,ale recenzje i tak przeczytałam:D

    OdpowiedzUsuń
  20. testuję ten krem właśnie
    ale za szybko jeszcze na jakieś wnioski
    wysypu jako takiego... dużego nie miałam
    teraz mi 2 podskórne gule wyskoczyły, na szczęście z boku... i da się ukryć jakoś
    zobaczymy jak będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak tylko skonczę zapasy kremow, które aktualnie posiadam, to na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A czy ten krem matuje? Działanie ma fajne, Wg mnie to ze zaskórniki wyjdą na wierzch to dobrze. Wtedy można iść do kosmetyczki na oczyszczanie i się ich ostatecznie pozbyć, po co mają siedzieć pod skórą. Dla mnie natomiast bardzo ważne jest zmatowianie skóry, bo nie lubię się świecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To krem na noc, więc niezbyt ;)
      Ale przyznam, że nie świecę się po nim rano jak po każdym innym kremie :) Pięknie się wchłania.

      Usuń
  23. Brzmi super, musze go miec :)
    Wg ich strony internetowej, te kosmetyki sa dostepne NIE TYLKO W PLOCKU, w innych miastach tez, m.in. w Warszawie, Gdyni, Wroclawiu, Krakowie...
    Jeden z 2 sklepow warszawskich jest kolo mnie, normalnie chyba jutro tam polece sobie kupic, bo moja cera ostatnio jest w tragicznym stanie, to raz, a dwa mysle ze warto wspierac fajne male polskie firmy jesli maja wartosciowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to dobrze, że mnie poprawiłaś :)
      Daj znać, jak pierwsze wrażenia ;)

      Usuń
    2. Sklep Zielarsko - Medyczny
      Gdynia, ul. Słoneczna 2

      Usuń
  24. Pierwsze słyszę, ale czuję się zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze muszę wejśc na ich stronę i zobaczyć gdzie we wrocku mogę kupić ten krem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego możesz kupić on line, mają tanią wysyłkę.

      Usuń
  26. No to mnie zainteresowałaś. Dodaję do listy zakupów na następny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też wszystkie syfy zaczęły wychodzić. No ok, rozumiem, na czole to mam pod grzywką. Ale jeden, szczególnie duży i bolący wyskoczył na policzku i walczę ze sobą, zeby go nie wycisnąć. O rany, rany :(

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...