piątek, 13 lipca 2012

Spotkanie toruńskich bloggerek - relacja + wyniki rozdania Sensique!

Od dłuższego czasu chodziło za mną zorganizowanie spotkania toruńskich bloggerek. Nie jest nas co prawda dużo, ale może to i lepiej? Namierzyłam cztery dziewczyny (plus ja :P), ale niestety jedna się nie odezwała, więc udało mi się umówić z trzema innymi bloggerkami. Wczoraj wreszcie nasze spotkanie doszło do skutku!
Stawiła się Motylica, meSS oraz Madeleinelicious, czyli inaczej Natalia, Sandra i Magda :)
Po kliknięciu w nicki przekieruje Was do ich blogów.
  Magda postanowiła pozostać względnie anonimowa, więc do zdjęć niezbyt chętnie pozowała ;)

meSS, Orlica, Motylica

Spotkałyśmy się w najpopularniejszym punkcie spotkań w Toruniu, czyli pod pomnikiem Kopernika w samym centrum Starówki, a potem udałyśmy się na obiadek do Oberży - knajpka mało znana, ale mają pyszne i tanie domowe żarło ;) Tam, czekając na spóźnialską Sandrę, wyłożyłyśmy na stół kosmetyki, które przytargałyśmy i zaczęłyśmy wymianę ;)


Przypadł mi w udziale między innymi pachnący zielony lakier i pachnący błyszczyk Miyo oraz paletka magnetyczna Inglota z czterema brązowymi cieniami - miooodzio :)
Po chwili przyszła Sandra i uraczyła nas takimi oto paczuszkami:


Ja w swojej znalazłam tusz do rzęs Essence :)
Zjadłyśmy, poplotkowałyśmy, posiedziałyśmy dłuższy czas i wreszcie postanowiłyśmy się ruszyć "bo przecież nam Rossmanna zamkną!" ;) Pobiegłyśmy więc do Rossmanna, dziewczyny upolowały po drobiazgu na szybko, bo panie już ostentacyjnie do siebie krzyczały głośno "Zamykaj kasę, przecież zaraz zamykamy!" - a pfff, wyganiać ze sklepu takie sławy jak my?! :P
Tachając ze sobą torby pełne kosmetyków poszłyśmy na lody w najlepsze miejsce pod słońcem - do Lenkiewicza, gdzie jedna gałka odpowiada 3 gałkom w innym miejscu:

Motylica, meSS, Madeleinelicious (lód zapewnia anonimowość, zaręczam Wam!), no i oczywiście ja ;)

Posiedziałyśmy tu kolejne parędziesiąt minut i stwierdziłyśmy, że czas na piwo. Niestety nie dotarłyśmy na piwo, bo postanowiłyśmy jednak pójść do Manekina na naleśniki :D Wzięłyśmy po pół i byłyśmy peeełne - ja nadal jestem :P

Motylica i meSS

Podsumowując, przyznam szczerze, że bawiłam się świetnie. Dziewczyny okazały się genialne, śmiałyśmy się cały czas, było wesoło :) Wymieniłyśmy też blogowe doświadczenia, poobgadywałyśmy inne bloggerki, a co! ;) Spędziłyśmy razem prawie 5 godzin, a nawet nie zauważyłam, kiedy ten czas minął. Cieszę się, że było nas tak mało - przynajmniej mogłam poznać lepiej każdą z dziewczyn. Już planujemy kolejne spotkania, mam nadzieję, że tym razem dołączy do nas choćby Księżniczka, której wczoraj niestety nie pasowało, albo Malika, z którą nie udało mi się skontaktować. Tak czy siak, jakkolwiek wyjdzie kolejne spotkanie, na pewno zdam Wam relację :)
    
  
Poza tym, mam dziś dla Was wyniki mini rozdania Sensique!
Zainteresowane? ;)
 
   
Tym razem osobę testującą wybierałam ja. Przyznaję, że brałam pod uwagę bardzo różne kryteria - jakość zdjęć, przejrzystość bloga, podjęte współprace, styl pisania...
W ten sposób wyłoniłam pięć bloggerek, nad którymi się zastanawiałam w fazie finałowej ;)
Były to:
http://www.ale-babki.blogspot.com/
http://funky-so-sure.blogspot.com/
http://zielone-serduszko.blogspot.com/
http://kosmetycznieinietylko.blogspot.com/
http://iwaniione.blogspot.com/

Ostatecznie, po kilkukrotnym przejrzeniu wszystkich tych blogów, zdecydowałam, że letnie nowości Sensique testować i recenzować będzie...



Gratuluję! 
Zaraz napiszę do Ciebie maila :)

92 komentarze:

  1. Czekam na następne spotkanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle... To nie wiem, czy uda mi się coś wygrzebać z szafy na następny raz. Przyjdę z pustą torbą do wypełnienia. :D

      Usuń
    2. Jak my wszystkie :D Spoko, nie o to chodzi ;)

      Usuń
  2. Spotkania za spotkaniem :D Teraz prawie każde miasto ma już swoje! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo warto się osobiście spotkać, poznać, pogadać :) Zwłaszcza w wakacje :D

      Usuń
  3. super spotkanie! to już wiem gdzie się stołować jak wpadnę do Torunia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wpadniesz do Torunia to będziesz z nami, więc bez obaw :P

      Usuń
    2. Właśnie, zanim przyjedziesz, to daj nam znać, my Cię godnie ugościmy. ;)

      Usuń
  4. daj mi znać następnym razem to też wpadnę :) szkoda, że nic nie wiedziałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Ci już u Motylicy ;) Odezwij się na FB, nie znam całej blogosfery, zwłaszcza, że nie masz napisane na blogu, że jesteś z Torunia ;)

      Usuń
    2. Pisałam do Ciebie gdzieś około 3 tygodnie temu, że też jestem z Torunia i że mogłybyśmy się spotkać, więc myślałam, że pamiętasz, a facebooka nie posiadam :)

      Usuń
    3. To pewnie dlatego nie wiedziałaś o spotkaniu ;)
      Przykro mi, nie pamiętałam, bo sporo osób do mnie pisze.
      Damy Ci znać, kiedy się spotykamy.

      Usuń
    4. Sprawdziłam archiwum - pisałaś do mnie w kwietniu, mogłam od tamtego czasu zapomnieć, co? ;)

      Usuń
    5. dopiero 2 czerwca trafiłam na Twój blog więc musiałaś pomylić osoby:) ok to następnym razem czekam na jakąś mini wiadomość:)

      Usuń
    6. Najwyraźniej, ale w takim razie po 2 czerwca nie mam żadnej wiadomości od osoby, którą mogłabyś być Ty ;)
      W każdym razie, odezwę się jak ustalimy termin.

      Usuń
  5. szkoda, że nic nie wiedziałam :( następnym razem daj mi znać proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym spróbowała tych lodów:) no i ta wymiana kosmetykami na zywo świetna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chodzę na naleśniki do Manekina :) zawsze wybieram wytrawne :)
    Za miesiąc będę już całkowicie mieszkała na Podgórzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super, będziesz chciała przyłączyć się do kolejnego spotkania? :)
      Jeśli tak, to tak jak Asia, znajdź mnie proszę na FB (zdjęcie i nick te same ;)) i dodaj, a wyślę Ci zaproszenie do wydarzenia, gdzie się umawiamy.

      Usuń
  8. o szkoda ,że nie wiedziałam o spotkaniu :p wsiadłabym w pociąg i fru :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, to najlepsze lody na świecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Semper, też jesteś od nas? Wpadaj na następne spotkanie! :)

      Usuń
    2. Właśnie właśnie, znajdź którąś z nas na FB to Cię zaprosimy do wydarzenia :)

      Usuń
    3. Póki co jeszcze nie, dopiero od października Toruń stanie się moim drugim domem, a może i przekleństwem, bo to studia mnie tam niosą :D Na pewno chętnie się pojawię, dziękuję za zaproszenie :):)

      Usuń
    4. Spokojnie, w październiku i później też mam nadzieję, że się będziemy spotykać :D

      Usuń
  10. extra, cudownie, że spotkania wszędzie się odbywają teraz, ale mam nadzieję, że jeszcze wpadniesz na warszawskie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważajcie z tymi zaproszeniami, bo zbierzemy się we trzy i przywieziemy kilogramy pierników. :D

      Usuń
    2. Subiektywna, też mam taką nadzieję ;)

      Usuń
    3. no to wpadacie, jak nic! Marti już w sierpniu w PL i kolejne spotkanie szykujemy :)

      Usuń
  11. Fajna sprawa z tymi spotkaniami :) Aż przyjemnie się czyta o takiej integracji. Tyle fajnych dziewczyn można poznać. Do Torunia mam niestety nie po drodze, ale liczę na to, że na któreś warszawskie spotkanie się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Wam fajnie! :)
    Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. pozazdrościć tylko takiego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzyj się, może w Twojej okolicy też jest jakieś organizowane :)

      Usuń
    2. jest duużoo, ale ja nie dość że za młoda to jeszcze spotkania kosmetyczne :)

      Usuń
  15. Szkoda, że do mnie nie dotarła ta informacja. Też jestem z Torunia... następnym razem PAMIĘTAJCIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, powyższy post dodał się dwukrotnie

      Usuń
    2. Nie szkodzi - znajdź mnie proszę na FB po nicku (Dominika jestem :P), dodaj to zaproszę Cię do wydarzenia - już się umawiamy na kolejne :)

      Usuń
  17. Bosh, jakie te lody dobre... Ależ mam na nie ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę spotkania:) szkoda że Toruń jest tak daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale Wam dobrze :]
    uwielbiam naleśniki z Manekina, który jest u nas od niedawna :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniamuśne są!
      Ja lubię szczególnie te wiosenne, Primavera z różnymi nadzieniami :)

      Usuń
  20. Jak mi się zachciało loda po tych zdjęciach........... :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko smaka robicie tymi lodami :)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. No tak, bo Rossmann to najważniejszy punkt programu! :)
    mmmm Lody u Lenkiewicza są boskieeeee :D No a poza tym narobiłaś mi smaka na Manekina - muszę kumpele wyciągnąć :]

    OdpowiedzUsuń
  23. A w Toruniu ostatnio jak byłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło :D Daleko mieszkasz?

      Usuń
    2. za rzeką - w Bydgoszczy :)

      Usuń
    3. Rzut beretem :D Chciałabyś przyjechać na kolejne spotkanie?

      Usuń
    4. To znajdź mnie proszę na FB - po nicku znajdziesz, profilówkę mam taką jak tu, dodaj do znajomych, a wyślę Ci zaproszenie - bo wydarzenie jest tajne :P

      Usuń
    5. Znalezione i dodane :) Monika M. to ja

      Usuń
  24. Fajne spotkanie miałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę, będę! Następnym razem się ode mnie nie uwolnicie :)


    Lenkiewicz, Manekin, .... ach zatęskniłam za Toruniem :( :( :( Chlip, chlip :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po bliższym zerknięciu na zdjęcia stwierdzam, że prześliczną masz cerę teraz :)

      Usuń
    2. Prześliczną to może nie, ale jest dobrze :D Zasługa DLA i Rimmela (żelowy podkład ;)).

      Usuń
  26. Bardzo mi miło, że znalazłam się w szczęśliwej piątce :) I gratuluję unappreciated :)

    Super spotkanie :) Wyglądacie bardzo sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wygrałam a cieszę się jak dziecko :D Dziękuę bardzo za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam sprawić przyjemność, nawet jeśli bez kosmetyków do testów ;)

      Usuń
  28. wspaniale spotkanie! a Ja przez Was nabralam ochote na takie pyszne lody! spotkac obecnie takie duze galki w Polsce to rzadkosc... cena za jedna tez rowna sie cenie za trzy w innym miejscu? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super spotkanie. No i lody Lenkiewicza wymiatają - studiuję w Toruniu, to coś o tym wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, będziesz chciała wpaść na kolejne spotkanie, pewnie na przełomie lipca i sierpnia?

      Usuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...