środa, 4 lipca 2012

Mamy deal? - czyli orlicowa wymianka #1

Tak tak, w końcu i mnie zaczęła przerażać spora ilość kosmetyków gromadzących mi się... cóż, wszędzie. Nie dla wszystkich znalazłam nowe domy, więc stwierdziłam, że może to czas na wymianę?
  
Opublikowałam wszystko w odpowiednim dziale serwisu Wizaż - tu znajdziecie mój wątek
Jeśli macie ochotę się ze mną wymienić, proponowałabym właśnie za pośrednictwem powyższego linka, ale jeśli nie macie możliwości - da radę i tutaj ;)

Czego szukam?
Kosmetyków mam dość, więc z tej kategorii szukam bardzo konkretnych rzeczy:
+ żelowy eyeliner Inglot - 85 (jasna zieleń)
+ paleta Sleek Safari (stara limitka)
+ peeling bzowy Joanny
+ Carmex jaśmin i zielona herbata
+ olejek łopianowy z papryką Green Pharmacy
Oczywiście jest możliwość, że wpadnie mi w oko coś spoza tej listy, zwłaszcza kosmetyki do włosów ;)
 
Poza tym chętnie wymienię się za ubrania w rozmiarze S-M, duże torby, biżuterię...
Jestem wybredna, ale mam nadzieję, że uda mi się z paroma osobami dobić targu :)
  
A co oferuję?

Tu pokażę tylko zdjęcia - opisy znajdziecie w moim wątku.
  
   
   

 Gdybyście były zainteresowane, czekam na forum ;)
W razie czego możecie też pisać maila na polishpolishaholic@gmail.com. 

Wiele oddam zwłaszcza za paletkę Safari ;)

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że znajdą się chętni ;)

      Usuń
  2. Wow:) mogłabyś swój sklep kosmetyczny otworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo tego :D Tylko zastanawiam się czemu tak późno wstawiasz :D Dopiero przedwczoraj kupiłam fioletową paletkę Sensique :D Gdybym wiedziała, to byśmy się wymieniły :D A lakiery Sensique Fantasy Glitter pokochałam miłością od pierwszego wejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Orlico, ile rzeczy z listy chcialabys za ten lakier china glaze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jedną, ale zależy, co możesz zaoferować ^^
      Carmex'a już sobie załatwiłam ;)

      Usuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...