sobota, 10 grudnia 2011

Sleek Make-up - Original - paletka z orlicowych marzeń!

Hej!
Wczoraj odebrałam z poczty spóźniony prezent mikołajkowy od Pana i Władcy... Zażyczyłam sobie paletkę Sleek Original i właśnie ją dostałam. I wiecie co? Na żywo podoba mi się 100x bardziej niż na swatchach! Jest przecudowna, kolory świetnie dobrane, dobrze napigmentowane, właściwie wszystkie będą mi pasować do brązowych oczu :) 

Paletka zamknięta jest w ładnym kartoniku...
    
A sama wygląda tak:
   
Kiedy zaś ją otworzymy, naszym oczom ukaże się...
   
Teraz możemy wypróbować każdy cień - uzyskamy taki efekt:
  
Wybaczcie różne światło na swatchach, ale po pierwsze słońce wychodzi i chowa się na zmianę, po drugie niektórych cieni nie widać uroku w słońcu, innych w cieniu ;) Najmniej napigmentowana jest czerń, ale i tak wszystkie są MEGA! :)

Dzisiaj tak bez konkretów, ale jeśli jesteście zainteresowane, mogę przez kilka kolejnych dni publikować makijaże wyczarowane tą paletką :)
Wy będziecie mogły zobaczyć, co można nią stworzyć, a ja dowiem się od Was nad czym muszę popracować w moim makijażowym "kunszcie" ;) Co Wy na to?

Macie jakieś palety Sleek? Lubicie je? A może tak jak ja, macie jakąś naprawdę jakby stworzoną dla Was? Wiem, że fanek Sleeka nie brakuje, ale chętnie się dowiem, jakie są Wasze opinie :)

28 komentarzy:

  1. Oj, zachorowałam na te paletki. Chcę wszystkie! :D Ale stworzoną specjalnie dla mnie jest chyba Oh So Special. A może Storm... ;) Mam już OSS i Monaco. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam na Wizażu, ze Sleeka mam co prawda tylko OSS, ale uważam że jest świetna.. Chętnie zobaczę makijaże wykonane Original, choć to nie ona kusi mnie obecnie najbardziej ;)
    Tym niemniej podobnie jak Ty lubię ćwiczyć makijaże i słuchać rad czytelniczek, co powinnam poprawić.. To na prawdę dużo daje.. :)
    W końcu ćwiczenie czyni mistrza no nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ich aż 8 i wszystkie lubię, chociaż Bad Girl używam najrzadziej ze względu na bardzo ciemne kolory. Tanie, fajne cienie, trochę się niektóre osypują ale co tam :) Z tym można sobie poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam paletki sleek :) Najczęściej używam Oh so Special :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam 4 paletki sleeka, a ta akurat to moja ulubiona.Mozna cuda nia stworzyc

    OdpowiedzUsuń
  6. Motylico, Monaco też mnie kusi, może kiedyć :D
    Yasinisi, dokładnie, od kogoś trzeba się uczyć ;)
    Izabela, 8? Nawet nie wiedziałam, że tyle ich jest ^^
    raquel-annabelle, może i na OSS się kiedyś skuszę jak będę miała za dużo pieniążków ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam dwie - Monaco i Oh SO Special i obie uwielbiam :) czaję się na Au NAturel, Storm i Orignal właśnie :D więc czekam na makijaże, żeby zobaczyć ile można wycisnąć z tej paletki :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam z 8 tych paletek, Original była jako druga i najbardziej ją lubię,każdy cień jest piękny i mam wrażenie,że się najlepiej nimi maluje. Zresztą dla mnie cienie Sleeka pobijają MACi, Ingloty, Kobo itd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię palety ze Sleek. Mam w planach Original, ale to raczej po Świętach. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dolny rząd jak najbardziej w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój nr jeden wśród paletek Sleeka, pewnego pięknego dnia trafi na pewno w moje łapki :) Na razie ciągle mam inne wydatki na horyzoncie i ciągle zwlekam z zakupem... Może kupię sobie w ramach nagrody po sesji? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tą paletkę :) moim ukochanym cieniem jest ta pawia zieleń (piąty cień od lewej, górny rząd) - idealna zieleń do niebieskiej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam 7, ale strrrasznie mam wielką ochotę na Original jeszcze ;) Zobaczymy co na to Mikołaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ja i uwielbiam, zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam paletkę sleeka storm i jednak co sleek, to sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna paleta:)

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda świetnie, ale niestety nie moje kolory, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  18. a mi podobaja sie wszystkie kolorki w tej paletce :) śliczne sa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja sie troche zawiodlam na tych paletkach. kiepska trwalosc i blysk ze az razi po oczach... idealne jedynie na impreze.

    Pan i Władca... omg, jak to brzmi :/

    jak Twoje wlosy???

    malina

    OdpowiedzUsuń
  20. Malina, "Pan i Władca" to raczej ironiczne określenie, ale wolę to niż pisać "TŻ" czy po imieniu ;)
    A notkę o włosach wstawię na dniach, poprawiły się chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ze wszystkich Sleekowych tą właśnie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja Sleekowa kolekcja:
    Au Naturel
    Bad Girl
    Chaos
    Curacao
    Good Girl
    Me, Myself & Eye
    Monaco
    Oh So Special
    Paraguaya
    Primer Palette
    Safari
    Sparkle
    Storm
    Sunset
    The Original :)
    Jakbym miała oddać cztery paletki z tych co mam to pozbyłabym się (chociaż ze względu na moją manię oczywiście tego nie zrobię ): primer, sparkle, chaos i paraguaya. Natomiast jakbym miała tylko cztery zostawić to wybrałabym: sunset, original, storm i monaco.

    OdpowiedzUsuń
  23. Księżniczko, teraz to już w ogóle zagięłaś, o części z nich nawet nie słyszałam - pewnie jakieś limitki? :) Pokażesz kiedyś kolekcję? :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Pokaże na pewno na blogu, tylko partiami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam nadzieję, że jutro moja paletka przybędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Paletka bardzo mi się podoba, ale na razie się wstrzymam, bo mam 4 (Paraguaya, Curacao, Oh So Special i Monaco) i jak tylko przybędą jakieś fundusze, to skuszę się na róże ze sleeka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Original to must-have, więc będę do niej przekonywać do upadłego :P

      Usuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...