piątek, 27 września 2013

Mama, tata, mam dwa lata! - KONKURS

Jako, że całkiem niedawno mój blog skończył dwa lata, obiecałam Wam z tej okazji konkurs :)
Nieco spóźniony, ale oto i on!
  
  
Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków, takie jak powyżej. Zawierają one:
  • Olay - krem nawilżający na noc
  • Olay - krem nawilżający na dzień
  • Wellaflex - lakier do włosów
  • Wellaflex - pianka do włosów
  • Aussie - odżywka do włosów 3 minute miracle
  • Aussie - odżywka do włosów Miracle Moist
  • Aussie - szampon do włosów Miracle Moist
    
Tym razem konkurs jest dość nietypowy, bo nie tylko na kreatywność, jak do tej pory, ale i na... wiedzę. Konkurs jest z okazji drugich urodzin bloga, więc przygotowałam dla Was zestaw pytań na temat samego bloga i mojej osoby. Może to nieco narcystyczne, ale co tam - ciekawa jestem, ile wiecie, a ile potraficie znaleźć na tym blogu ;)
  
Tak jak wspomniałam, nagrody są dwie. Jedna z nich zostanie przyznana osobie, która zdobędzie najwyższą ilość punktów za prawidłowe odpowiedzi - w przypadku większej ilości takich osób, będzie jakaś dogrywka, zobaczymy jaka ;) Druga nagroda trafi do osoby, która najciekawiej odpowie na "pytanie kreatywne".
Konkurs jest dla osób, które obserwują bloga albo lubią go na Facebooku.

Czekam na Wasze odpowiedzi do 10.10.2013, do końca dnia :)
  
Oto formularz do wypełnienia :)
REGULAMIN KONKURSU
Informacje ogólne:
1. Organizatorem konkursu jestem ja, autorka i właścicielka bloga "Orlica o wszystkim i o niczym". 
2. Fundatorem nagrody jest firma Aussie, Olay i Wella. 
3. Konkurs trwa od dnia 27.09.2013 do dnia 10.10.2013, godz. 23:59.
4. Jeśli nie masz skończonych 18 lat, musisz mieć zgodę rodzica lub opiekuna na udział w konkursie.
5. Konkurs nie podlega przepisom Ust. z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
6. Biorąc udział w konkursie automatycznie akceptuje się regulamin i jego warunki.
  
Warunki wzięcia udziału w konkursie:
7. Warunkiem jest publiczne obserwowanie bloga poprzez GFC albo lubienie bloga na FaceBooku
8. Każdy uczestnik może wysłać tylko jedno zgłoszenie.
9. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz z pytaniami powyżej, tzn. odpowiedzieć na 10 pytań z wiedzy o blogu i na 1 pytanie kreatywne.
   
Wyłonienie zwycięzców i wysyłka nagród: 
10. Zwycięzca z pytania kreatywnego zostanie wybrany przeze mnie.
11. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 72h od zakończenia konkursu oraz powiadomieni mailowo.
12. Wysyłka nagród jest możliwa tylko na terenie Polski - jeśli mieszkasz za granicą, w przypadku wygranej paczkę mogę wysłać do Twojej rodziny w Polsce.
  
To tyle - życzę powodzenia! :) Nie mogę się doczekać Waszych odpowiedzi ;)

8 komentarzy:

  1. zgłoszenie wysłane :) fajny pomysł z tymi pytaniami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki! a ja myślałam, że dłużej blogujesz :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ponad dwa lata tutaj, a wcześniej ponad rok na poprzednim blogu ;)

      Usuń
  3. Zabójczo trudne {dla mnie :D} te pytania, ale świetna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacjeee;* Mega fajny konkurs, wiele się o Tobie dowiedziałam szukając odpowiedzi na kilka pytań ;) Pokaż, pokaż tatuaż! ;D I nawet na Twojego fotobloga trafiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Teraz tak sobie pomyślałam, że przeoczyłam drugą cześć pytania nr 3. Można to jakoś nadrobić??

      Usuń
  6. gratuuluje :) mam nadzieje ze zostaniesz z nami o wiele dluzej :*

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...