wtorek, 24 września 2013

Mój Toruń - Redberry

Pod koniec sierpnia w Toruniu miało miejsce wydarzenie, na które długo czekałam. 
Otwarto Redberry w jednym z naszych centrów handlowych, w Plazie konkretniej! Cieszę się tym bardziej, że to tuż przy mojej pracy ;) Od kiedy Redberry jest czynne, byłam tam już kilka razy i zawsze byłam zachwycona :)
  
    
Może właściwie powinnam najpierw wyjaśnić, czym jest Redberry? To sieć punktów, gdzie możemy kupić mrożone jogurty z owocami i innymi dodatkami - świetny pomysł na lato, zwłaszcza dla dietujących, bo jogurty są zdecydowanie lżejsze niż tradycyjne lody ;)

Otwarcie toruńskiego Redberry było małym wydarzeniem, więc były i promocje i darmowe porcje o konkretnych godzinach, nie ma się więc co dziwić, że w pierwszych dniach był tu niezły ruch. Muszę przyznać, że połową sukcesu jest tu umiejscowienie punktu. Co prawda Plaza jest chyba najmniej "ludnym" CH w Toruniu, ale Redberry zajęło w niej bardzo strategiczne miejsce - przy ruchomych schodach w centrum Plazy, więc właściwie każdy odwiedzający przynajmniej mija to stoisko :)
  
  
Możemy wybierać spośród mnóstwa dodatków i rodzajów takich przysmaków.
  
  
Ceny może nie są najniższe... No dobra, są dość wysokie, ale myślę, że warto czasem wydać więcej kasy na taki przysmak. Sama spróbowałam już kilku rzeczy, raz z Ukochanym, raz z przyjaciółką, raz czy dwa sama ;) Kilka z "dań" uwieczniłam i szybko je Wam zrecenzuję ;)
  
  
Po pierwsze - granola. Cud nad cudami, przepyszne połączenie owoców (do wyboru są dwa zestawy różnych owoców), mrożonego jogurtu, płatków i polewy. Duuużym plusem jest to, że owoce smakują świetnie, jak prosto z grządki czy z sadu, a nie jak te marketowe, kupowane na tony. Taki kubeczek kosztuje ok. 13zł i wygląda niepozornie, ale można się nim najeść i nacieszyć ;) Sam zresztą jogurt jest pyszny - można wziąć mango albo naturalny, ja właściwie zawsze brałam mieszankę obu ;) Smakuje jogurtowo, ale ma konsystencję i oczywiście temperaturę lodów, świetny pomysł na lato! Granola to mój absolutny faworyt w ofercie Redberry :)
  
  
To akurat porcja wybrana przez mojego Ukochanego, który wybrał wersję na słodko - również jogurt mieszany z dodatkiem płatków, ciasteczek Oreo i sosu pistacjowego. Okazało się tak dobrze, że podjadłam mu sporą część ;) Oczywiście tu już nie możemy za bardzo mówić o dietetycznym deserze, ale walory smakowe i tak pozostają! Taka porcja jogurtu, zależnie od wielkości kubeczka i ilości dodatków, kosztuje od 7 do 18zł, przy czym tego największego na pewno bym nie dała rady zjeść :P
  
  
I jeszcze coś godnego uwagi - świeżo wyciskane soki, które "produkuje się" na oczach klientów. W tym przypadku to kiwi + brzoskwinia + pomarańcza - niesamowicie orzeźwiające połączenie. Wiadomo, że za taką przyjemność musimy też zapłacić odpowiednio - 14zł za małą wersję, 16zł za dużą, ta na zdjęciu to mała. Nie jest to niska cena, ale i tutaj uważam, że warto czasem sobie dogodzić czymś takim ;) W ofercie jest również np. sok marchew + burak + seler, który zawsze mnie kusi i zawsze boję się straszenia swoim uśmiechem p otem :P
  
  
OK, czas kończyć to moje pianie z zachwytu ;) Jeżeli miałabym cokolwiek do zarzucenia Redberry, byłyby to ceny i słaba dostępność - z tego co wiem, na razie jesteśmy jednym z nielicznych miast, gdzie Redberry można znaleźć.
Gdyby ktoś chciał mi zrobić niespodziankę, przypodobać się, podlizać, przekupić, podziękować czy przeprosić za coś, cokolwiek - wystarczy mnie zaprosić na granolę z Redberry, serio! ;)

19 komentarzy:

  1. Wygląda bajecznie! Niestety, w Katowicach jeszcze się tego nie znajdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam w Plazie od czerwca, ale jak tylko wrócę do Torunia pewnie odwiedze to miejsce :):P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie szczególnie ta wersja mało dietetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze robię sie głodna jak patrzę na takie smakołyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z miejscem, ale koktajl warzywny brzmi zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Redberry! Jednak moim zdaniem nie jest to zbyt dietetyczne, jogurt jest bardzo mocno dosłodzony.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za jogurtami, ale takich bym skosztowała! smakowicie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jogurty więc pewnie bym się skusila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pyszności, nie byłam jeszcze w Redberry

    OdpowiedzUsuń
  10. ee tam, obok otworzyli stoisko Organique :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam, chciałabym spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mrożone jogurty, mniam, mniam. Jak dobrze, że mam blisko do Plazy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, w Warszawie jest kilka punktów, a jeszcze nigdy nie byłam :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda fajnie, może i ceny nie są niskie ale przecież nie fundujemy sobie takich pyszności codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetnie wygląda *.*
    Musi być smaczne :)
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale smaka narobiłaś u ns takich rarytasów nie widziałam ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne, ostatnio chyba robią się modne takie joguurtowe stoiska bo widziałam już parę(ale nie Redberry :D ) U mnie aktualizacja włosowa, może zajrzysz w wolnej chwili?:D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...