poniedziałek, 30 czerwca 2014

Konkurs Wakacje z Rossmannem - WYNIKI

Hej! Dziś na szybko ;) Mam dla Was wyniki konkursu z Rossmannem!
 
  
Przeczytałam wszystkie odpowiedzi i muszę przyznać, że sporo z nich mi się spodobało - w wielu mogłam dostrzec cząstkę tego, co sama bym napisała na temat wymarzonych wakacji ;) Najbardziej na wyobraźnię podziałała mi jednak ta wypowiedź:


Boombaloon, serdecznie gratuluję! :) Proszę Cię o kontakt mailowy, ustalimy kwestię wysyłki nagrody.

Pozostałym bardzo dziękuję za udział w konkursie :)
 
Na dziś to tyle, jednak jutro możecie spodziewać się znacznie mniej przyjemnego wpisu, ponieważ padłam ofiarą internetowego przestępstwa jako blogerka... Jutro opowiem Wam dokładnie całą sytuację, na razie jednak sama muszę poczekać, aż nerwy nieco opadną...

7 komentarzy:

  1. Gratuluję. :)))
    Uwielbiam Charlesa z MasterChefa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ciekawa odpowiedź. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! Zupełnie nie spodziewałam się takiego wyróżnienia. Wygrana tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że trąbienie gdziekolwiek się da o moim kanadyjskim marzeniu się opłaca i może to marzenie kiedyś się spełni... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratulacje :)
      powodzenia w spełnianiu marzeń :*

      Usuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...