poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Himalaya - Łagodny żel peelingujący do twarzy

Zapuściłam ostatnimi czasy swoją twarz pod względem odpowiedniego złuszczania, więc żeby trochę nadrobić zaległości, na wannie (czyt.: w arsenale do codziennego użytku) stanął żel peelingujący marki Himalaya z morelą i aloesem. Miałam nadzieję, że regularne używanie go pozwoli mi nieco poprawić stan mojej twarzy. Czy się sprawdził? Poczytajcie :)
  
  
Opis producenta:
  
Gdzie i za ile: głównie w aptekach, ok. 17zł / 150ml
  
Skład:
  
Moja opinia:
Opakowanie żelu to klasyczna, dość gruba tubka, stawiana na okrągłym zamknięciu na zatrzask. Część tubki jest przezroczysta, dzięki czemu możemy podejrzeć łatwo wygląd i konsystencję żelu, a pod koniec opakowania będziemy widzieć, ile dokładnie produktu nam zostało. Wygląd tubki oceniam na przeciętny - ani razi, ani zachwyca ;) 
Sam żel jest dość rzadki, ale da się spokojnie go używać. Zawiera drobinki, które teoretycznie zawierają pestki moreli, a mnie kojarzą się z peelingiem cukrowym, ale na opakowaniu nie znalazłam informacji, czym te drobinki właściwie są, a nie miałam jakoś ochoty sprawdzać na smak :P Zapach żelu niestety niespecjalnie mi się podoba. Podobno żel jest "soap free", a mnie pachnie właśnie samym mydłem... 
 
  
OK, przejdźmy do rzeczy - czy działa? W skrócie - niby tak, ale niczym nie zachwyca. Czuć, że cera jest nieco wygładzona, nie ma suchych skórek czy zrogowaceń, ale peeling nie wpływa w żaden sposób na obecność w porach wągrów czy na powstawanie krostek. To bym mu jeszcze wybaczyła. Jest to jednak żel, który ma przy okazji czyścić twarz, a tego oczyszczenia w ogóle z kolei nie czuję. Po użyciu i tak czuję potrzebę użycia jakiegoś innego myjadła do twarzy. Jako plus, żeby choć trochę wyrównać bilans, mogę powiedzieć, że jest bardzo wydajny. Mimo to na pewno nie skuszę się na niego ponownie. 
Choć uwielbiam maseczkę z miodlą i żel do mycia twarzy z tej marki, peeling niestety mnie nie przekonał.
 

A jakie są Wasze skojarzenia z marką Himalaya? Znacie? Lubicie? :)

11 komentarzy:

  1. Ja używam owocowych peelingów z Joanny - niby do ciała, ale fajnie działają na moją twarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zupełnie nie znam ale czytałam bardzo pozytywnie o maseczce chyba oczyszczajacej i mam ochotę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko krem antyseptyczny i jest to taki mały must-have, pomaga na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy styczności z tą marką, więc trudno powiedzieć.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam że ten peeling z morelą bodajże jest dobry - sama przy kolejnym zamówieniu z apteki mam chęć na wypróbowanie czegoś z ich asortymentu - szkoda jednak że ten peeling się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam z nią styczności, ale z ciekawości chętnie kiedyś wypróbuje jakiś kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  7. żel który nie oczyszcza? bubelek ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze nic z tej firmy. Zaczynając czytać recenzję liczyłam na to, ze będzie to dobry produkt, które bede mogła sobie kupić, bo poszukuję jakiegoś fajnego żelu peelingującego :(

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę mi ciężko wyobrazić sobie niemyjący peeling :O ja używam żelu z Garniera i chyba jest lepszy niż ten :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej już nie skuszę się na niego..

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego produktu, generalnie cała marka jest mi bardzo mało znana, żaden produkt jak dotąd osobiście.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...