wtorek, 15 kwietnia 2014

Fotoprzegląd #7

Część z Was śledzi mojego Instagrama (KLIK) i dla nich w tej serii nie będzie już nic zaskakującego, jednak nie widzę przeszkód, żeby dalej ją publikować dla pozostałych osób. Te zdjęcia, które tu dziś zamieszczę pokazywały się bowiem na bieżąco właśnie tam. Jeśli lubicie tego typu pierdółki czy "newsy" z mojego życia, zapraszam do śledzenie Instagrama, no i oczywiście co jakiś czas na bloga, na serię "Fotoprzegląd". Tymczasem przed Wami porcja zdjęć z ostatniego miesiąca:

Koci Świat:
1. Orlica jako Kocia Mama - moje przytulasy, zwłaszcza Lorien, często tak ze mną leżą <3
2. Lorien, która nie bez powodu ślini się przez sen. Trudno się nie ślinić z ozorem na wierzchu ;)
3. Kocia joga w wannie wykonaniu Melkora :)
Drobne przyjemności:
4. Babski wieczór z przyjaciółką w wersji dietetycznej, czyli zielona herbata i sałatka owocowa.
5. Orzechowy syrop do kawy z Lidla to zdecydowanie trafiony zakup, kawa jest zdecydowanie ciekawsza, nawet, jeśli rzadko sobie teraz na nią pozwalam :)
6. Kupiłam ostatnio blender i zaczęłam się bawić w robienie domowych soków owocowo warzywnych! Ten na zdjęciu to marchewka, burak i jabłko, pyszny!
Nowości i nowinki:
7. Nieco pośpieszony prezent wielkanocny już u mnie - skusiłam się (albo skusiłam Ukochanego ;)) na 10 wosków Yankee Candle, ale podobno mam na nie szlaban do Wielkanocy :<
8. Nowość od Original Source - żel pod prysznic i zapachu... karamboli i sama karambola. Nie ukrywam, strasznie intrygujący zapach :)
9. Moje nowe włosy - pofarbowane ciemnym kasztanem Color Mask, tu świeżo po farbowaniu, teraz mają już mniej tych czerwonych tonów. I bardzo mi się dobrze do nich nosi ciemnobrązową szminkę, choć tu wyszła niemrawo ;)

Po więcej - zapraszam na Instagrama :)

20 komentarzy:

  1. Taki syrop do kawy bardzo mnie kusi, pomimo iż kawę pijam baaardzo rzadko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na dłużej wystarczy ;) Myślę, że i tak warto kupić :) Aż zaraz sobie pójdę zaparzyć kawy :D

      Usuń
  2. Ile Yankee! :) Mam kilka z powyższych zapachów ;) Wild Passion Fruit dziś się u mnie pali :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mnie kusi, żeby któryś z nich już wypróbować, ale "Zajączek" zakazał :<

      Usuń
  3. ile kociaków :) w lidlu bywają bardzo fajne rzeczy, narobiłaś mi smaku tym zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh jakie kociaki :) i ten syrop, musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kociaki piękne ! :)
    No i woski... mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam koty, te Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Kotki i Kocia Mamusia :) Mmmm syropek :)pychotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te Twoje kotki. :)
    A Ty jeszcze śliczniejsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kociaki moje - mój dziadyga na złamaną rękę cały czas mi wchodzi :/ Soków owocowo-warzywnych sama muszę co nieco wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym potuliła sobie jakiegoś kota :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kooottkiii! też chce kotka ;/ hmm a u mnie blender tak leży i leży nie używany. przydałoby się to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kociara wita Kociarę :D Słodziutkie te Twoje pieszczochy:)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...