wtorek, 15 listopada 2011

Lirene Głębokie Nawilżenie - Serum do ciała (recenzja gościnna)

Nowa seria Lirene, Głębokie Nawilżenie, jest przeznaczona dla osób o suchej skórze. Moja taka nie jest, zdecydowanie bardzie trafia do mnie druga seria, Intensywna Regeneracja. Dlatego dwa smarowidła nawilżające, tzn. serum i mleczko, powędrowały do moich koleżanek, które lepiej zrecenzują te produkty niż ja :) Wczoraj dostałam recenzję od pierwszej z nich, Natalii, więc oto słów kilka o serum:
    
  
Opis producenta:
Serum w kremie do ciała przeznaczone jest dla skóry suchej i normalnej, która potrzebuje wzmocnionej i intensywnej kuracji nawadniającej. Serum przywraca skórze jej naturalną hydro – równowagę, dzięki specjalistycznej formule biodermalnej, która utrzymuje optymalną zawartość wody na wszystkich poziomach naskórka. Formuła biodermalna zapewnia głębokie nawilżenie utrzymujące się aż do 48h dzięki zawartości Moist 24 – składnika silnie nawilżającego skórę.
  
Gdzie i za ile: chyba wszędzie ;) za ok. 13zł
  
Skład:
      
Opinia Natalii:
Opakowanie jest poręczne i nie sprawia problemów w używaniu. Serum przyjemnie pachnie i jest gęste dzięki czemu jest wydajne i nie musimy stosować dużej ilości. Szybo się wchłania. Skóra po stosowaniu tego specyfiku jest gładka miękka i elastyczna. Czułam że skóra jest nawilżona, a to jest mój główny problem i rzadko zdarza mi się trafić na produkt, który rzeczywiście nawilżyłby skórę na tak długo. Nie udało mi się dostrzec wad w tym produkcie, choć niektórym może się nie podobać zapach. Szczerze polecam to serum. 
   

3 komentarze:

  1. Lubię produkty Lirene, myślę że ten produkt również by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jaki jest zapach, skoro komuś może nie przypaść do gustu? :) Ogólnie mam ochotę spróbować to serum!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nawilza to coś dla mnie;)
    wiesz ja calą zimę chodze w bluzkach na ramiaczkach i sweterku ewentualnie także raczej sie nie ubiorę:D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...