piątek, 18 listopada 2011

Original Source - Żel pod prysznic Raspberry & Vanilla Milk

Czas na recenzję kolejnej nowości od Original Source - tym razem jest to żel o zapachu Raspberry + Vanilla Milk, czyli maliny i mleczka waniliowego. Przy okazji śpieszę poinformować, że produkty te weszły już do sklepów, więc możecie zacząć rozglądać się za nimi w Rossmannach :)
   
   
Opis producenta:
ORIGINAL SOURCE przedstawia nowość, która jeszcze w tym miesiącu pojawi się na półkach w drogeriach Rossmann: żel pod prysznic i mydło w płynie Raspberry & Vanilla Milk. Intensywny zapach malin doprawionych słodyczą wanilii ma różową moc do walki z rutyną pod prysznicem. Niektórym przypomina dzieciństwo i słodkie pianki marshmallow. 
Nowe produkty ORIGINAL SOURCE Raspberry & Vanilla Milk nie tylko działają na zmysły, ale również dbają o Twoją skórę i nawilżają ją.
   
Gdzie i za ile: drogerie Rossmann, 10zł / 250ml
   
Skład:
    
Moja opinia:
Tu pozwolę sobie skopiować fragment z recenzji mydła o tym zapachu...
Kiedy dowiedziałam się, że Original Source wprowadza nową linię zapachową, byłam strrrasznie ciekawa, co to takiego - uwielbiam ich "ziołowe" linie: miętę, lawendę... Miałam nadzieję, że to znowu będzie coś naturalnego, świeżego. I przyznam szczerze, że kiedy dowiedziałam się, że to malina i wanilia, nieco się zawiodłam. Zawód minął mi jednak, kiedy dorwałam te kosmetyki w łapki i powąchałam - to coś zupełnie innego niż pozostałe produkty OS'a! Zapach jest bardzo naturalny, faktycznie pachnie bardzo podobnie do różowych lizaków Chuppa Chups, choć w przeciwieństwie do nich, tu nie czujemy chemii ;) 
Konsystencja żelu jest nieco glutowata, ale mam wrażenie, że dzięki temu żel jest wydajniejszy - przy naciśnięciu butelki wylatuje jeden glut, który starcza na umycie całego ciała ;) Bardzo podoba mi się fakt, że przy otworze jest taki silikonowy zaworek, dzięki któremu żel nie wycieka sam z siebie ;) Pieni się świetnie, pachnie intensywnie, ale nie natrętnie. Niestety, ja jestem o tyle spaczona, że nie lubię myć się w takich spożywczych zapachach (wyjątkiem jest czekolada ;)), więc ten żel, mimo, że jego zapach mi się podoba, średnio mi odpowiada w kąpieli - mam wrażenie, że się kleję, a nie myję ;) Do mycia rąk przy psikania się na co dzień - jak najbardziej, ale kąpiel w tym żelu kojarzy mi się z taplaniem się w różowym lukrze :D Jednak osobom, które nie mają takich odchyleń - jak najbardziej polecam ten żel, jak i wszystkie inne tej marki :)
   

14 komentarzy:

  1. Przekonałaś mnie tym zapachem Chupa Chupsów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. w rossmanie jest promocja przy zakupie produktu dostajemy drugi, więc musze się zaopatrzyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że weszły już do sprzedaży :) Kusi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytajcie ekspedientek - mogą mieć, ale jeszcze nie wyłożone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że wchodzą do rossmanna - na pewno kupię! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go pokochalam! Bo uwielbiam spozywcze zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to musi być świetny zapach! Mniam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach malin i wanilii, to musi być aromatyczne połączenie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kąpiel z nim musi być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem strasznie wysusza skórę!

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...