niedziela, 28 sierpnia 2011

Eveline Pure Control SOS - Antybakteryjny tonik głęboko oczyszczający + kilka zdjęć

Hej! Nie było mnie parę dni, ale o tym na sam koniec notki ;)
Miałam już nie dawać kosmetyków z paczki od lamode.info, ale po pierwsze - chcę mieć pretekst do pokazania Wam zdjęć z wyjazdu, po drugie - recenzję tego toniku miałam już wcześniej przygotowaną, no i po trzecie - naprawdę warto coś o nim napisać ;) 
Jak już wspominałam, seria Pure Control SOS jest przeznaczona dla nastoletniej cery z problemem trądzikowym. Cóż, nastolatką już niestety nie jestem (choć zawsze będę twierdzić, że mam 18 lat ;)), ale problemy tego typu mam nadal. Mam cerę mieszaną, której zdarza się błyszczeć i zaskakiwać nowymi konstelacjami krostek.
  
    
Opis producenta:
Odblokowuje pory, odświeża i matuje, pomaga zwalczać uciążliwy trądzik, przywraca naturalne pH skóry, zawiera kwas salicylowy + d-panthenol.
Pure Control SOS antybakteryjny tonik głęboko oczyszczający dzięki połączeniu przeciwbakteryjnego kwasu salicylowego i łagodzącego d-panthenolu reguluje wydzielanie sebum. Skutecznie eliminuje zaskórniki, zapobiega powstawaniu nowych, pomaga zwalczać ślady po trądziku, pozostawiając skórę świeżą i matową.
Zauważalne efekty:
- zmniejszona ilość pryszczy i zaognionych zmian
- mniej zaskórników i śladów po pryszczach
- odczuwalne zmniejszenie podrażnień
   
   Cena: ok. 11zł / 150ml (200ml w promocji)
 
Skład: Aqua/Water, Isopropyl Alcohol, Triethanoloamine, Salicylic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-75 Lanolin, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate/Buteth-3/Propane Tricarboxylic Acid, Panthenol, Methylchloroisothiasolinone/Methylisothiasolinon, Fragrance, Disodium EDTA, CI 42051
   
  
Moja opinia:
Na wstępie powinnam wspomnieć, że tonik to kosmetyk, który jest absolutnym niezbędnikiem w mojej kosmetyczce - potrafię przecierać nim twarz kilka razy dziennie, zwłaszcza latem. Może jest to niewłaściwe, ze względu na zawartość alkoholu w większości toników, jakich używam, ale nie zauważyłam, żeby mojej tłustej cerze to zaszkodziło ;) Ten tonik okazał się strzałem w dziesiątkę. Po pierwsze - bardzo przyjemny zapach, taki neutralny, nie kojarzący się z niczym, ale niewątpliwie przyjemny. Jako, że zawiera alkohol, naprawdę działa antybakteryjnie i odkażająco - sądzę, że latem jest nam to tym bardziej potrzebne, bo przecież jesteśmy narażone na pocenie się twarzy (i przecieranie jej dłońmi...), różnego rodzaju kurz z otoczenia, ogółem nic przyjemnego ani zdrowego, dobre oczyszczanie nam się przyda. A jak przy okazji wysuszy nam pryszcze - to i lepiej, prawda? Skóra po użyciu tego toniku jest świetnie odświeżona i aż czuć tą czystość. Jestem z niego bardzo zadowolona, pomógł mi przeżyć okres, w którym powinnam mieć masakryczny wysyp różnych konstelacji na twarzy - a dzięki niemu i innym kosmetykom z tej serii przebiegło to niemal bezboleśnie ;) Jedynym minusem, jakiego się dopatrzyłam to średnia wydajność - choć nadrabia to dużą pojemnością i w miarę niską ceną. 
  
  
A co do mojego zniknięcia - już się tłumaczę. :) Otóż wybrałam się w krótką podróż do Gdańska, gdzie studiuje moja znajoma. Pooprowadzała mnie ona trochę po Trójmieście, wczoraj wieczorem wróciłam wymęczona, obolała, ale w jakiś sposób wypoczęta :) Poniżej możecie zobaczyć parę fotek. Kliknijcie, żeby je powiększyć.
    

4 komentarze:

  1. Cóż... Nie mam problemów takich jak Ty z cerą, i zawsze wybieram toniki bez alkoholu ;p Zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęcająca recenzja :) również mam problematyczną cerę.. miłej niedzieli!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten tonik i niestety nie byłam z niego zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno ten sam? Bo teraz od paru miesięcy jest nowa wersja tej serii i jest nieco udoskonalona :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...