poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Na dobry początek...

Znacie mnie może z mojego "podstawowego" bloga - www.lakieroholiczka.blogspot.com.
Postanowiłam założyć drugiego, dla kosmetyków innych niż do paznokci, bo coraz chętniej je recenzuję, a wiem, że typowo pazurkowe czytelniczki niechętnie patrzą na kosmetyczne posty. Mam nadzieję, że jeśli czytacie tamtego bloga, będzie zaglądać i tutaj :) Nie zamierzam się tym razem bawić w pisanie w dwóch językach - przyznam szczerze, że jest to męczące w gruncie rzeczy ;) 
  
W związku ze startem tego bloga, prosiłabym Was, abyście puściły w świat wieść, że Orlica próbuje swoich sił również w kosmetycznym światku ;) Byłabym bardzo wdzięczna :)

Zapraszam do obserwowania, od jutra ruszam z recenzjami, poczynając od kosmetyków Eveline! ;)


Czy macie może jakieś rady dla początkującej kosmetycznej blogerki? :)

3 komentarze:

  1. Ooo super, że załozyłas nowego bloga:)! Jestem bardzo ciekawa notek, bo z chęcią czytałam te nie-lakierowe (mimo, że lakiery to jedno z moich największych uzależnień:D).

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początek opublikuję tu te, które już pojawiały się na pazurkowym, ale potem ruszam pełną parą z nowymi recenzjami, haulami itd ;)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...