piątek, 30 sierpnia 2013

FlosLek Anti Acne - Korektor antybakteryjny - Ivory 1

W chaosie przeprowadzki, nawale pracy i przy dopadającym mnie choróbsku postanowiłam zrobić sobie chwilę przerwy, żeby odsapnąć przy laptopie i skrobnąć dla Was obiecaną recenzję :) Wiem, że wpisy teraz pojawiają się wyjątkowo rzadko, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie, kiedy trochę w moim życiu się uspokoi, będę mogła wrócić do regularnego pisania (choć nie ma już raczej co liczyć na codzienne ;)).
Dziś mam więc dla Was recenzję pewnego przeciętniaczka od FlosLeku - korektora antybakteryjnego z serii Anti Acne.
  
  
Opis producenta:
   
Gdzie i za ile: np. w aptekach, ok. 12zł
  
Skład:
   
Moja opinia:
Korektor mieści się w białym sztyfcie ze srebrnymi napisami, które niestety dość szybko się ścierają i wygląda to mało estetycznie. Najważniejszy jest jednak sam wkład sztyftu, prawda? Otóż korektor jest bardzo jasny - jak na odcień "Ivory" przystało - nadaje się świetnie do mojej cery, przynajmniej jeżeli chodzi o kolor. Ma lekki perfumowany zapach, ale w żaden sposób nie wpływa on na użytkowanie produktu. Mechanizm wysuwania i wsuwania działa bez zastrzeżeń. Jak na razie super, co? ;)
  
   
Osobiście stosowałam ten korektor głównie na blizny czy na krostki, które już się goiły - do takich świeżych niespodzianek używam czegoś innego. W tym celu sprawdza się świetnie, bardzo dobrze kryje wszelkie niedoskonałości. Na pół godziny. Nie wiem, czy coś nie tak jest z moją cerą czy z samym korektorem, ale po trzydziestu minutach wszystko było widoczne tak samo mocno jak przed użyciem tego produktu...
  
  
Nakładany często w to samo miejsce powodował lekkie przesuszenie - ale w sumie można to uznać za plus. Po krostce zostawał strupek, który po prostu w pewnym momencie odpadał i nie zostawał po nim ślad, ale wymagało to ciągłych poprawek. Faktycznie korektor ten nie zapycha porów i nie daje przykrego wrażenia plasterka na twarzy (a zdarzały się i takie korektory), ale jego trwałość go dla mnie niestety dyskwalifikuje. Gdyby jednak udało się zmienić w nim coś, co wpłynęło by na to, że trzymałby się na twarzy dłużej - poproszę od razu dwa na zapas ;)
  
  
Używacie tego typu korektorów antybakteryjnych? Jak się u Was sprawdzają? Macie ulubione? :)

19 komentarzy:

  1. Mój ulubiony korektor. W końcu coś w dobrej cenie i w dobrym odcieniu, bo wcześniej wszystko było za żółte, jak już było jasne. A ten... przy nim nie boje się niespodzianek ;) Wystarczy on i puder i jestem gotowa do wyjścia. Nawet podkład stał się zbędny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektora obecnie nie używam. A zrecenzowanego przez ciebię niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go. Szkoda, że tak krótko trzyma się twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze, ale wyglada na dobry korektor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam szkoda że efekt chwilowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten korektor ;) z flosleku uwielbiam balsam po opalaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie używałam korektora :D Wszystkie, absolutnie wszystkie błyskawicznie znikają z mojej skóry i to w brzydki sposób - tworząc plamy. I wygląda na to, że ten zachowałby się podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje ale ja póki co korektorów nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No trwałość faktycznie śmieszna ;) Swego czasu używałam korektora z Bell i bardzo go lubiłam. A już niedługo wypróbuję korektor mineralny - mam nadzieję, że się sprawdzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to beznadziejnie, skoro jest taki mało trwały...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo słabej trwałości chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie większość korektorów jest za sucha i za ciemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że trochę wysusza i ma jasny kolor, ale dla mnie chyba za jasny.
    ja lubię korektor z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No szkoda tylko że trochę nietrwały..

    OdpowiedzUsuń
  15. TEż już miałam przyjemnośc go testowac i mam dokładnie takie same odczucia jak Ty.Po krótkim a właściwie bardzo krótkim czasie korektor znikał bez śladu.

    channeleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie używam takich specyfików, chociaż generalnie bym spróbowała.
    Nie ma kosmetyków idealnych, więc na pewno warto poszukać ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię korektor z Bell, używałam wielu ale moim zdaniem ten jest super. Pozdrawiam i zapraszam do mnie, bardzo zależy mi na twojej opinii :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny do poprawek w ciągu dnia! tego produktu nie da się nieumiejętnie zaaplikować. zlewa się z cerą w jeną całość i nie widać trądziku :D

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...