piątek, 25 października 2013

KONKURS - Jesienna limitka Original Source może być Twoja!

  
Zapowiadałam niedawno nowy konkurs, może skojarzyłyście to z "premierą" nowej limitki Original Source :) Jak łatwo się domyślić, mam dla Was przygotowany zestaw nowości! 
  
W skład nowej limitki wchodzą dwa żele o cudnych zapachach - wiem, bo wypróbowałam! Żele te to Mandarynka + Bazylia oraz mój faworyt - Malina + Kakao - naprawdę boski zapach :)
  
A co zrobić, żeby je wygrać?
Wystarczy wymyślić hasło reklamowe któregoś z tych wariantów i wypełnić formularz poniżej:
  

REGULAMIN KONKURSU
 
Informacje ogólne:
1. Organizatorem konkursu jestem ja, autorka i właścicielka bloga "Orlica o wszystkim i o niczym". 
2. Fundatorem nagrody jest firma Original Source. 
3. Konkurs trwa od dnia 25.10.2013 do dnia 07.11.2013, godz. 23:59.
4. Jeśli nie masz skończonych 18 lat, musisz mieć zgodę rodzica lub opiekuna na udział w konkursie.
5. Konkurs nie podlega przepisom Ust. z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
6. Biorąc udział w konkursie automatycznie akceptuje się regulamin i jego warunki.
  
Warunki wzięcia udziału w konkursie:

7. Warunkiem jest publiczne obserwowanie bloga poprzez GFC albo lubienie bloga na FaceBooku
8. Każdy uczestnik może wysłać tylko jedno zgłoszenie.
9. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz i wymyślić hasło reklamowe dla wybranego wariantu zapachowego żelu OS.
   
Wyłonienie zwycięzców i wysyłka nagród: 

10. Zwycięzca z pytania kreatywnego zostanie wybrany przeze mnie.
11. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w ciągu 72h od zakończenia konkursu oraz powiadomieni mailowo.
12. Wysyłka nagród jest możliwa tylko na terenie Polski - jeśli mieszkasz za granicą, w przypadku wygranej paczkę mogę wysłać do Twojej rodziny w Polsce.

Czas - start, do dzieła! :)

2 komentarze:

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...