niedziela, 13 października 2013

Wyniki urodzinowego konkursu :)

    
Czas na wyniki urodzinowego konkursu!
Niemile zaskoczyła mnie ilość zgłoszeń, bo tylko kilkanaście osób wzięło udział w konkursie. Następnym razem będę musiała wymyślić coś innego ;)
Było dziesięć pytań "z wiedzy" o blogu i o mnie. Tylko jedna osoba odpowiedziała poprawnie na wszystkie, więc nie ma najmniejszego problemu z przyznaniem pierwszej z dwóch nagród. Osobą, która zdobywa pierwszy zestaw jest
Ania Cemka
 
Z osób, które odpowiedziały na pytanie kreatywne, tzn. skąd się wziął mój nick, musiałam wybrać drugą zwyciężczynię, nie był to jednak wybór łatwy. Wczytałam się we wszystkie odpowiedzi, i jeszcze raz, i jeszcze, w końcu wybór padł na zgłoszenie, które wysłała
Nike / Liliowy Zakątek

Serdecznie gratuluję, dziewczęta! :)
Już piszę do Was maile :)
 
A tych, którzy nie wygrali pocieszam - wiecie, że lubię Was rozpieszczać, więc niedługo kolejny konkurs ;)

11 komentarzy:

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...