niedziela, 19 maja 2013

Fotoprzegląd #1

Postanowiłam i ja pokazać wycinek mojego życia w zdjęciach. Wiem, że lubicie tego typu posty na innych blogach, uznałam, że też chcę się z Wami podzielić takimi "głupotkami", czyli co mnie zajmuje, kiedy nie zajmuje mnie blog ;) Na szczęście nabrałam już nieco nawyk, żeby robić zdjęcia zwykłym sytuacjom, więc mam co Wam pokazywać w razie czego ;)
Oczywiście jak już zrobiłam sklejki zdjęć z ostatnich dni uświadomiłam sobie, że zapomniałam o kilku istotnych dla mnie elementach, ale o tym najwyżej kiedy indziej ;)
Nie będę pisała, że jest to przegląd ostatniego tygodnia czy miesiąca, bo znam siebie i wiem, że nie będę robić takich postów regularnie. No, chyba że chcecie, żebym konkretnego dnia danego miesiąca podsumowywała tak ostatnie 30 dni ;) Robię tak z kosmetycznymi łupami i z aktualizacjami włosowymi, więc nie powinno to być specjalnie uciążliwe. Co o tym sądzicie? :)
  
A żeby Wam nie truć już za bardzo, zapraszam do obejrzenia tych kilku zdjęć :)

1. Wizyta w chińskiej knajpce z Seraphine, moją bratnią duszą :)
2. Nowy nabytek - szminka Revlon Colorburst w odcieniu Chocolate, która ostatnio gości na moich ustach.
3. Zaczynam walkę o mocne paznokcie...
4. Zaczęłam się znowu bawić w robienie lakierowej biżuterii - możecie ją znaleźć na moim FB :)
5. A wieczory umilają mi owocowe woski Yankee Candle, niedługo wpis o nich!
6. Jeden z ostatnich lumpkowych łupów, z których jestem zadowolona - sukienka Kappahl.
7. Moja codzienna dawka słodyczy - Tymon i Missy i ich wzajemna toaleta <3
8. Gra, w którą ostatnio grałam z Ukochanym, a którą on zrecenzował O TU.
9. Raz jeszcze kocio - moja "pułapka na koty", czyli karton, który wiecznie jest oblegany, głównie przez Missy. Wychodzi na to, że Tymonowi muszę wykombinować jakieś większe pudło ;)

I co sądzicie o tego typu wpisach? :) Chcecie je czytać regularnie? :)

81 komentarzy:

  1. Fajny post, chętnie będę je czytała co jakiś czas. :) Dużo dobrego słyszałam o tych woskach.
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Missy jest taka słodka <3 uwielbiam, gdy cicie mają na sobie rudości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi się marzyła trikolorka, no i jest ;)

      Usuń
    2. Czyli marzenie spełnione, super ! ;) jest na prawde śliczna :)

      Usuń
    3. Spełnione, choć to w sumie przypadek, bo nie szukaliśmy po umaszczeniu :P

      Usuń
    4. Wiem, czytałam. Ale.. może los odpłaca za to, że mieliście dostać innego kota, a rodzina w ostatniej chwili sie wycofała.. ludzie zrobili świństwa, a Twoje marzenie sie spełniło - przypadek? Może nie.. :D

      Usuń
    5. W każdym razie dobrze, że wyszło jak wyszło, Missy jest żywym sreberkiem :)

      Usuń
  3. Mam ten sam problem z paznokciami...
    Masz przecudną sukienkę!
    A kotki są niesamowicie rozkoszne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za paznokcie się teraz wzięłam porządnie, oby udało się je odratować, za Ciebie też trzymam kciuki!

      Usuń
    2. Ciekawa jestem, czego będziesz używać do paznokci :-)
      Tobie także powodzenia! :-)

      Usuń
    3. Teraz od miesiąca stosuję serum BioVaxa Opti Cure, ale nie widzę specjalnych efektów... Za jakiś tydzień zacznę inaczej i zrobię sobie odżywkę olejowo-witaminową, jestem na etapie wymyślania składu :P

      Usuń
  4. Lbię tego typu posty :)
    A blog Twojego chłopaka - gry dla ubogich :D :D :D Coś w sam raz dla mnie i mojego faceta! Będę wpadać regularnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszy się - dopiero co go założył i liczy każde wyświetlenie :D

      Usuń
  5. ja właśnie zaczęłam cykl my week in photos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tydzień na pewno nie będę publikować, ale myślę właśnie o comiesięcznych wpisach :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To poluj na promocje, często można złapać coś :D

      Usuń
  7. Uwielbiam takie wpisy ;]
    A woski muszą smakowicie pachnieć ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną pachną, z tych owocowych najbardziej chyba lubię cytrynę :)

      Usuń
  8. bardzo podoba mi się twoja sukienka :) prześliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A kosztowała mnie 18zł w lumpki <3 :D

      Usuń
  9. Już lubię serię Fotoprzegląd ;) Jestem jak najbardziej za kontynuacją.
    Ja też rozpoczęłam walkę o paznokcie jakoś przed rozpoczęciem wiosny i już mogę się pochwalić, że widzę spore efekty. Trzymam kciuki za Ciebie.
    Pudełkokoty :D U mnie żadne zabawki/drapaki/tunele nie sprawdzają się tak dobrze jak klasyczny, stary karton ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na razie efektów na paznokciach nie ma... Od miesiąca stosuję serum BioVax Opti Cure, ale nie widzę, żeby działało... Za jakiś tydzień pewnie się poddam i zrobię sobie jakiś witaminowo-olejowy miks, zobaczymy, czy to pomoże ;)
      A z tymi kartonami coś musi być na rzeczy :D

      Usuń
  10. śliczna sukienka,
    nie zdecydowałabym się na taki kolor szminki,
    dla mnie za ciemna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wprowadziłam u siebie i dziś mam drugi tego typu wpis (także zapraszam jak masz ochotę :P) i chciałabym robić to regularnie bo sama uwielbiam takie wpisy :)

    co do gry, poczytałam o niej i jest świetna! chętnie bym w nią pograła :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :D Na dniach pochwalę się resztą ostatnich lumpkowych łupów :)

      Usuń
  13. 4. Lakierowa biżuteria- piękneee!
    Też się troszkę bawię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho, uderz w stół... :D
      Mnie się już materiały kończą, ale chcę się pozbyć tego, co już zrobiłam :)
      A w ogóle co u Ciebie? :)

      Usuń
    2. ...to nietoperze się spłoszą
      Kliknę Ci na maila ;)

      Usuń
  14. Zazdroszczę sukienki, idealna na lato!
    A kociaki podbiły moje serce i żądam więcej kocich zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że moich kotów i tak tu za dużo jest dla osób, których futrzaki nie interesują ;)
      Zajrzyj tu: http://kosmetyki-orlicy.blogspot.com/search/label/Koty

      Usuń
  15. Piękne zdjęcia;)
    Lubię takie posty;) Ostatnio zrobiłam taki pierwszy, bo bardzo podoba mi się ten typ wpisów;) Czekam na kolejne;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś kociarą?! O matulu uwielbiam Cię jeszcze bardziej! Naszyjnik jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, miło mi :P Kociarą to chyba mało powiedziane, mogłabym pisać bloga tylko i wyłącznie o moich dwóch futrach <3

      Usuń
  17. Fajnie ogląda się takie zdjęciowe mixy, oj i kociaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiam, że koty będą w każdym takim fotoprzeglądzie ;)

      Usuń
  18. Rewelacyjną kwiecistą sukienkę zdobyłaś:) Już samo patrzenie na nią wprawia w optymistyczny nastrój:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Szukałam co prawda sukienek maxi, ale ta mnie urzekła :D

      Usuń
  19. ooo fajna zlepka :) dziewczyna i chłopak, oboje blogerzy - to musi być świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukochany dopiero zaczął, chyba go zaraziłam :D

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Jeszcze będziecie miały okazje je pooglądać :D

      Usuń
  21. Ladny kolor szminki,super bizuteria i przeslodkie kicie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja będę chętnie czytać takie wpisy, szczególnie zwracając uwagę na zdjęcia kotków :-)Kocham zwierzęta, ale nie mam ich ze względu na alergię (planuję zakup yorka)
    Poza tym - ładna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie współczuję alergii, nie wyobrażam sobie życia bez zwierzaków w domu... Trzymam kciuki, żeby udało się z yorkiem :)

      Usuń
  23. Cudna szmineczka kochana! No i kocury, wiesz,że je kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pazurki polecam manicure japońskie, trzy zabiegi zdziałają cuda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszesz coś więcej? :)
      Co prawda na razie chcę dokończyć kurację Opti Cure, a potem spróbować olejków, ale dowiedzieć się więcej nie zaszkodzi ;)

      Usuń
    2. Jako całkowite beztalencie kosmetyczne ja zafundowałam sobie ten zabieg w gabinecie kosmetycznym, wiem jednak, że można kupić sobie zestaw pielęgnacyjny do domu. Całość polega na wtarciu w płytkę paznokcia specjalnej masy, a następnie wypolerowania płytki. Po pierwszym zabiegu efekt taki sobie, po drugim też jeszcze szału nie ma, po trzecim - bomba. Same zaś paznokcie robią się zdrowsze, nie rozdwajają się i przestają się łamać. Mnie uratowały paznokcie po ciąży, kiedy to już nic innego nie działało.

      Usuń
    3. Dzięki, będę musiała się zagłębić w temat, jeśli inne metody na nic się nie zdadzą ;)

      Usuń
    4. A ja polecę tabletki Mega Krzem, stosuję od prawie dwóch miesięcy na włosy, właśnie kończę kurację. Opakowanie na 2 miesiące kosztowało 17zł... zależało mi na włosach, a przy okazji paznokcie zrobił się twarde jak łopaty, dosłownie! Nic nie jest w stanie ich ruszyć :) W końcu ten specyfik też działa na pazurki. Także jakby co - polecam to ''od wewnątrz'' :)

      Usuń
    5. Dzięki, wezmę to pod uwagę :) Niestety zawsze brakuje mi regularności przy suplementach, ale może będę tym razem sumienna? ;)

      Usuń
    6. Ja ustawiłam sobie przypomnienie w telefonie i udało mi się zachować regularność :D

      Usuń
    7. Niby też mam ustawione przypomnienie, ale na inne leki i o suplementach i tak zapominam :P

      Usuń
  25. Świetny miks, miło się ogląda :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W takim razie zapraszam za jakiś czas na następny ;)

      Usuń
  26. Sukienka jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka mnie oczarowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia. Sukienka bombowa :) Lubię takie wpisy. Gdybym ja się za nie zabrała to pewnie większość to by były zdjęcia Jaśka, hehe. A tego by chyba nikt nie wytrzymał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się powstrzymuję, żeby to nie były tylko koty i jedzenie :P

      Usuń
  29. Ta brązowa pomadka wygląda niezwykle zachęcająco:) Chętnie zobaczę ją w akcji:)

    Widzę, że Missy świetnie dogaduje się z Tymonem:)

    Lubię takie sukienki, aczkolwiek nigdy nie widziałam takowych w Kappahl:) Polskie second handy są lepiej zaopatrzone;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co się orientuję, to sukienka sprzed 2-3 lat, więc sama wiesz ;) Niemniej jak dla mnie jest w sam raz :D

      Usuń
  30. Futrzaaaaki :D
    Już się kiedyś zachwycałam Twoimi wisiorami i teraz sobie tak rozmyślam: nie marzy Ci się bransoletka?Jak zwykle mam milion innych wydatków, ale może wymiana byłaby ciekawym pomysłem? ;) Wiem, że mogą być nie w Twoim stylu, ale jeśli masz ochotę to zerknij na mojego bloga (choć ostatnio nie mam czasu pisać) albo w album 'rękodzieło' na facebook.com/kaja.makuch.5
    Mam nadzieję, że nie potraktujesz tego jako spam, to uczciwa propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszej chwili pomyślałam właśnie, że nie są w moim stylu, ale poprzeglądałam i mnie urzekły, zwłaszcza te śliczne zapięcia :D A mogłabyś zrobić coś nowego spoza tego albumu? Oczywiście coś fioletowego :P
      A co ode mnie Ci się podoba? :)
      W sumie może wygodniej będzie, jak odpiszesz na maila ;)

      Usuń
  31. Miło popatrzeć na kocią miłość :)
    Pudełka są produkowane dla kotów hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a ja co 3 tygodnie dostaję wielki avonowy karton, więc czas zacząć robić z nich dobry użytek :P

      Usuń
  32. śliczne fotki, kotki są cudne

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...