piątek, 2 listopada 2012

Avon - Szminka Extra Lasting - Totally Twig

W poprzednim katalogu Avonu trafiłam na ciekawą promocję - szminki Extra Lasting za 9,99zł. Nigdy żadnej z nich nie miałam, ale słyszałam wiele bardzo dobrych opinii. Zamówiłam więc sobie dwie - Cappuccino i Totally Twig. Pierwsza z nich to taki "mój" kolor, bardzo bezpieczny, a druga wręcz przeciwnie. Kiedy do mnie dotarły szybko przekonałam się, że tym razem bezpieczny kolor wcale nie jest najlepszy - Totally Twig totalnie mnie urzekła!
   
  
Avon właściwie nie ma żadnych opisów kosmetyków, więc tym razem sobie to daruję. Składu też nie mam - musiał być na foliowej osłonce, którą zdarłam i wyrzuciłam. Ograniczę się więc do ceny - szminka kosztuje  w cenie regularnej 26zł, ale często jest w promocji, np. w aktualnym katalogu kosztuje 17,99zł. Do wyboru jest 11 odcieni.
  
  
Szminka kryje się w wąskim sztyfcie, bardziej korektorowym niż szminkowym. Muszę jednak przyznać, że bardzo wygodnie się nią posługuje - drobny sztyft pozwala na dokładność i precyzję przy malowaniu ust - tak tak, nakładam szminkę bezpośrednio na usta :P Opakowanie jest czarne z czerwonymi elementami, wygląda nieźle, dość profesjonalnie. Jest też solidne, choć łatwo zostawić szminkę niedomkniętą.
Jej kolor jest dość ciemny, ale nie umiem opisać odcienia... Brudna czerwień? Miedziany brąz, jak określiła to Kasia? Oceńcie same ;)
  
 
Szminkę nakłada się na usta bez problemu - nie jest sucha ani tępa, łatwo się rozprowadza. Można regulować intensywność koloru ilością "maźnięć" ;) Ja się sobie spodobałam w ciemnych ustach, więc zawsze kilka razy poprawię ;)
Głównym atutem tej szminki jest niewątpliwie jej trwałość. Bez problemu pozostaje na ustach ok. 8h, mimo picia i jedzenia. Jak już zaczyna znikać, to robi to dość równomiernie, choć wiadomi, że ze środka warg zniknie szybciej ;) W ogóle nie czujemy jej na sobie, bo wtapia się mocno w skórę. Może nawet zbyt mocno, bo nieco przesusza usta. Możemy je posmarować na szminkę dodatkowo balsamem, ale to trochę obniży trwałość koloru.
Czy polecam? Zdecydowanie! Czy kupię ponownie? Tak, ale jak zużyję tę - inne kolory jak na razie nie korcą mnie za bardzo :) Jeśli macie swoje konsultantki, śmiało zamawiajcie te szminki :)
 
  
Używałyście tych szminek? A może innych z Avonu? Jakie są Wasze wrażenia?

73 komentarze:

  1. Świetny kolor, też maluję bezpośrednio usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ta pomadka.
    Oprócz niej z avonu kuszą mnie jeszcze kredki żelowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też są super, mam Golden Fawn <3 Teraz kilka kolorów wróciło na chwilkę ;)

      Usuń
  3. Kolor bardzo mi się podoba, widoczny ale znów nie zbyt szalony na dzień. Maybelline miało kiedyś takie szminki w sztyfcie, pamiętam że były niesamowicie trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor, czuję, że mogłabym się z nim polubić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor pomadki bardzo mi się podoba.
    I kształt sztyftu, również.
    Pięknie prezentuje się na ustach :)

    Niestety, ja chyba nie potrafię maziać sobie ust pomadka :(
    Co kupię jakaś, to i tak laduje na dnie koszyczka z kosmetykami.
    I pokornie wracam do błyszczyków, którymi to, krzywdy sobie nie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie zupełnie odwrotnie - to do błyszczyków nie mam cierpliwości :D

      Usuń
  6. Bardzo fajnie się prezentuje ;] Ale to raczej nie mój kolor :( Może popatrzę za innym, skoro mówisz,że warto ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto warto, wśród 11 kolorów na pewno coś sobie znajdziesz :)

      Usuń
  7. 8 godzin, to faktycznie trwała, kolor tylko mi się jednak nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Szminki Avon to moje ulubione mazidła do ust. Mają ogromny wybór kolorów i wykończeń. Ostatnio pokochałam szminkę z nowej serii LUXE, w kolorze runway plum. Aplikując ją na usta ma się wrażenie, nakładania drogiego, ekskluzywnego masełka do ust. Polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ich kilka z różnych serii i ogólnie mówiąc- - LUBIĘ TO! :P
      Tym Luxe muszę się przyjrzeć ;)

      Usuń
  9. Mam dwie te trwale szminki: sun kissed ginger (starsza) i rose creme (nowa). Obie maja piękne kolory i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się taki różowo-brązowo-czerwony kolor :) ładnie wygląda na Twoich ustach, serio!
    Mnie najbardziej podoba się Cappuccino i Enduring Wine :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cappuccino jest prawie niewidoczne na moich ustach :<

      Usuń
  11. Skusiłaś mnie ;p
    szkoda, że nie mam dostępu do tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsultantek jest mnóstwo, jak nawet nie w Twojej okolicy to na pewno znajdzie się taka, co może Ci wysłać, co zamówisz. Jak Ci zależy, możesz zamówić i u mnie.

      Usuń
  12. Mi w szminkach z Avonu przeszkadza ich zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm, średnio podoba mi się ten kolor. Ale wiem, że jakość jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest dość specyficzny, wiadomo, że nie wszystkim się spodoba ;)

      Usuń
  14. mam jakaś z tej serii ale ma niepasujący kolor do mnie (jakieś takie złoto) tak to jest jak się zamawia z katalogu:/ sama szminka jest jednak super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kojarzysz jak się nazywa odcień? Lubię złotka ^^

      Usuń
  15. ładny kolor, jak dla mnie taki rdzawo-miedziany.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorek tej pomadki jest piękny, miałam błyszczyk z tej serii, zakupiłam, chciałam mieć nowość w katalogu, pachniał...hmmm....powiem ładnie: brzydko, a po 2 mcach w torebce kiedy go wyciągnęłam, był cały zasuszony :/
    zawiodłam się
    ale pomadka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyków z tej serii w ogóle nie kojarzę, ale ja jestem niebłyszczykowa :P

      Usuń
  17. Obie bardzo ładne. :) 8 godzin? Moje zazwyczaj bardzo szybko znikają z ust.

    OdpowiedzUsuń
  18. masz bardzo ładne usta. :) a i kolor szminki mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Całe wieki nie miałam już mazidła z Avonu. Szminka wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a mi się kolor zbytnio nie widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor, mam kilka pomadek z Avonu, z których jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wygląda na twoich ustach. :) Może gdy dopadnę konsultantkę to zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham wszystko co avonowskie <3 kolor przebajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękne usta i do koloru twoich włosów z pewnością ten kolor wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam, jak dobrze mi pasuje, dziękuję ;)
      Chciałam pokazać zdjęcie w pełnej krasie, ale coś mi mordka wyjść jak ludzka nie chciała :D

      Usuń
  25. pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie używałam jej jeszcze ale może kiedyś trafi w moje ręce ;) no właśnie w większości mam problem że pomadki wysuszają mi usta ale mam wrażenie, że dzięki temu dłużej się trzymają ... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jest taka zależność, że te trwałe nieco wysuszają...

      Usuń
  27. nigdy nie zwróciłam na nie uwagi - chyba czas to zmienić ;)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam je dopiero jak była na nie promocja reklamowana na dwie strony w katalogu :P

      Usuń
  28. Przyznam, że ślicznie wygląda na ustach :) Ja mam kolor taki tylko, że błyszczyka, chodź pokusiłabym się i na szminkę :) Muszę wykorzystać swoje zapasy i polować na okazję w katalogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, uważam, że kolorówka jest do używania, nie do zużywania :D

      Usuń
  29. Ta pomadka to taki mój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakoś jeszcze nie miałam okazji wypróbować żadnej szminki z Avonu. Czas to zmienić chyba ;).
    Ja też nakładam szminki bezpośrednio na usta, ćśś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, czas najwyższy, akurat szminki mają niezłe ;)

      Usuń
  32. Po recenzji ta szminka brzmi naprawdę zachęcająco... Avonem nie interesuję się już dłuższy czas, a może warto to zmienić... Kolorek nietypowy, jakiś taki nie mój, ale jak patrzę na zdjęcia, to chyba jednak mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor w ogóle jest taki, że duma się nad nim "Tak, chcę go! A może nie?" :D

      Usuń
  33. Strasznie mi się podoba wygląd tej szminki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Skusiłam się na kolor rose cream, bo była w promocji za 10zł. Podoba mi się zarówno kolor jak i samo opakowanie, zdecydowanie jeden z lepszych avonowych produktów :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie trochę jak kolor ceglany :) a wygląda niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...