piątek, 14 września 2012

Na ratunek orlicowym włosom! - PO ROKU

Wczoraj miesiąc odchudzania, a dziś równy rok dbania o włosy! Zastanawiam się, czy to nie ostatnia włosowa aktualizacja, ale to już od Was zależy, czy będziecie chciały nadal czytać o włosach co miesiąc, dajcie znać w komentarzach :)
  
Tymczasem zobaczmy moje kudełki:
  
  
Długość z przodu - 44cm
  
A było:                                                                                                                     
    
 

Idzie jesień i najwyraźniej moje włosy to odczuwają. Słabo rosną (choć miały przebłyski, kiedy używałam regularnie olejku Green Pharmacy), straciły znowu nieco blasku, a przede wszystkim - zaczęły wypadać - znowu! Od razu więc wyciągnęłam moją ciężką artylerię, czyli duet, o którym pisałam tutaj już niejednokrotnie, ale o nim zaraz ;)
  
  
    
Teraz może pokrótce opiszę moją aktualną pielęgnację...
 
  
Szampon, który aktualnie używam to wielka półlitrowa butla Szamponu z odżywką z algami Joanna Naturia. Przyznaję, szampon ten jest całkiem niezły, ale przez swoją wielką pojemność już dawno mi zbrzydł. Na szczęście zostało mi już tylko około 20% opakowania, więc niedługo się z nim pożegnam i sięgnę po jakąś Alterrę albo Green Pharmacy :) Co jakiś czas staram się olejować włosy, choć czasu mam ostatnio coraz mniej. Najnowszym nabytkiem jest Lidlowy azjatycki olej arachidowy - kupiłam go w wyprzedaży po tygodniu azjatyckim za śmieszną kwotę 5zł. Podoba mi się efekt, jaki daje na włosach, a poza tym pachnie orzeszkami ;) Na zdjęciach powyżej zobaczycie także mój niezastąpiony duet do wypadających włosów: kurację wzmacniającą Joanna Rzepa oraz mgiełkę wzmacniającą Radical. Oba te kosmetyki są na mojej ścisłej liście ulubieńców, zawsze są w stanie uratować moje włosy :) Na pewno nie zawiodą mnie i tym razem.
Używam też paru innych produktów, ale o nich pisałam już wcześniej, przy okazji innych włosowych aktualizacji - wykańczam maskę Ziaja, płukankę octową Yves Rocher, szampon BabyDream do zmywania olejów, wosk Beauty Formulas... Kosmetyków do włosów mi nie brakuje, gorzej z czasem na ich używanie ;)
  
A że dzisiejsza aktualizacja jest jubileuszową, przedstawiam także małe podsumowanie ostatniego roku - zdjęcie możecie powiększyć :)
  
  
Zaczynałam od 30cm z przodu, czyli na tym pasemku, które zawsze mierzę. W międzyczasie podcinałam raz końcówki, a mimo to w ciągu roku przybyło mi ok. 14cm włosów :) Mnie ten wynik całkiem satysfakcjonuje, teraz postaram się dobić do 0,5m :D
  
Zainteresowane dalszymi comiesięcznymi postami tego typu czy mam je sobie darować? :)
Jak się mają Wasze włosy? :) Odkryłyście ostatnio jakieś kosmetyczne cudo?

85 komentarzy:

  1. Niezły przyrost :)
    Moje włosy ciągną do fryzjera, a ja jakoś nie mogę się wybrać, boję się :p Ale trzeba byłoby wreszcie podciąć te końcówki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdwajają się?
      Moje są właśnie w całkiem niezłym stanie, żadnych rozdwojonych końcówek, ale nie wiem, czy nie przyciąć tak dla zasady.

      Usuń
    2. Droga Orlico!
      Mam pytanie:gdzie kupiłaś te bazy do naszyjników?
      Bardzo mi się podobają;sama chciałabym takie wykonać.
      Proszę o odpowiedź

      Usuń
    3. W lokalnej pasmanterii niestety...

      Usuń
  2. super:) włosy wyglądają pięknie ;) no i urosłyyyy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero na takim rocznym podsumowaniu faktycznie widać zmianę :) 14 cm to naprawdę niezły wynik, zwłaszcza, że piszesz, że podcinałaś końcówki w międzyczasie :)
    Aż mnie zaciekawiło jaką długość mają moje włosy, w sumie nigdy nie mierzyłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szału może nie ma z tym przyrostem, ale i tak się cieszę ;)

      Usuń
  4. Patrząc na zdjęcie robione rok temu a teraz widać sporą różnicę (nie tylko w długości) ale w zdrowym wyglądzie. Ślicznie się teraz błyszczą.
    Moje włosy ostatnio uwielbiają różową odżywkę z Isany i olejek z alverde z migdałem. Idzie jesień i będę musiała pomyśleć jak je odżywić żeby nie wypadały tak jak co roku:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle poluję na tę odżywkę i zawsze zastaję pustą półkę :<

      Usuń
    2. Znacie jakąś fajną mgiełke do włosów?
      Moje są cieniutkie i troche suche ale wczoraj zakupiłam zestaw Radical:
      szampon i mgiełke.No i co? Teraz znacznie mi lepiej.

      Usuń
  5. Super widać zmianę :D
    I koniecznie pokazuj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej:) ten radical nie wysusza Ci włosów? jednym z pierwszych skł.jest alkohol:( notki o włosach rób koniecznie jak najczęściej:) uwielbiam je czytac, oglądac zdjęcia i sie inspirowac! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale mi chyba nic nigdy nie wysuszyło włosów :P

      Usuń
    2. Jak ja Ci zazdroszcze! Moje są skłonne do wysuszenia, puszenia, kręcone i teraz biedne bo w czerwcu je rozjaśniałam:( bardzo sie zastanawiałam nad Radicalem, ale musze przede wszystkim zwracać uwage na coś co mocno je nawilży, odżywi, lekko obciąży.

      Usuń
    3. Dla równowagi moje przetłuszczają się tak, że muszę myć je codziennie, wypadają garściami i kilka godzin po umyciu zwisają smętnie przy twarzy jak Gollumowi :P

      Usuń
    4. Spoko, wiem co to znaczy przetłuszczanie;) tez MUSZE myc codziennie, nie da rady inaczej. Dlatego takie cyrki mam z nimi:( a Twoje nie są zbytnio obciążone?

      Usuń
    5. Nie, po prostu są tak cienkie i delikatne, że nie mają siły się unosić :<

      Usuń
  7. Posty o włosach są jak najbardziej przeze mnie pożądane :) Bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem bardzo zainteresowana, pisz koniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie połyskują, nie wiem co Ty od nich chcesz ;)

    Jestem za kolejnymi aktualizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać dużą zmianę :)
    Ja z chęcią będę czytać co miesięczne aktualizacje :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają, chętnie będę o nich dalej czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super to zestawienie całościowe :)
    włoski wyglądają coraz piękniej (jeśli chodzi o długość, bo zdrowo wyglądały już na początku Twojej włosowej drogi :)) pięknie urosły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i mam nadzieję, że będziesz się nadal obnażać włosowo :D

      Usuń
    2. Malinko, dla Ciebie oczywiście ^^

      Usuń
  13. ja czekam na taie wpisy:) fakt co miesiąc nie widac dużych zmian, ale co kilka miesiący czy po roku są ogromne efekty. Ja lubię czytać takie podsumowania:) i oglądać zdjęcia , bo to bardzo motywuje mnie do pracy nad moimi. Dopiero jak się zbierze zdjecia w kupę to widąc efekty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te comiesięczne posty traktuję bardziej jako uaktualnienie tego, co akurat stosuję itd :)

      Usuń
  14. piękne włosy *.* a ja mam pytanie do mgiełki Radical, spryskujesz nią włosy czy używasz jako wcierki na skalp? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej na same włosy, do skalpu używam innych kosmetyków :)

      Usuń
  15. bardzo ładnie urosły Ci włosy, ja ostatnio ze swoimi mam problem, bo bardzo słabo rosną i okropnie wypadają :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Absolutnie nie koncz wlosowych postow!
    Mam jeszcze takie pytanie, ale jak zbyt intymne nie odpowiadaj;) nie boisz sie uzywac radicala ze skrzypem (z tego co pamietam ma go w skladzie) przy anty tabsach? Moj gin mi zabronil z powodu obnizenia skutecznosci .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmien lekarza
      skrzyp w zaden sposob nie oslabia dzialania antykoncepcji
      gdyby nawet oslabial to tylko przyjmowany doustnie

      Usuń
    2. No właśnie ja nie jestem tego tak do końca pewna. Na ulotce w moim anty pisze, że trzeba uważać na skrzyp w każdej postaci.....

      Usuń
    3. Też pierwsze słyszę, żeby skrzyp miał osłabiać działanie. Na mojej ulotce jest tylko o dziurawcu. Poza tym nawet antybiotyki stosowane na skórę nie osłabiają, chodzi tylko o to, co jemy / pijemy.

      Usuń
  17. fajne podsumowanie, widać dużą różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po roku to dziwne by było, gdyby nie było różnicy ;)

      Usuń
  18. A jak często teraz olejujesz?
    Śliczne masz włosy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko mam na to czas niestety, średnio wychodzi ze 2-3 razy na miesiąc.

      Usuń
  19. ale Ty masz pięnee włosy :) ja nie daję sobie ze swoimi rady , ciągle się rozdwajają :( zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. aleeeeż pięknie widać efekty starań w takim zestawieniu :)
    chyba też zacznę co miesiąc uwieczniać efekty, a ty kontynuuj włosową serie oczywiście że tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie comiesięczne raporty dobrze motywują, nawet jeśli robisz je tak tylko dla siebie :)

      Usuń
  21. Ogromna zmiana, włosy zdrowsze, lśniące, cudo :) Muszę sobie sprawić w końcu Radical, bo mnie też włosy teraz mocno wypadają, a kiedyś ta mgiełka mi pomagała.

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem pod wrażeniem ; ) świetny efekt uzyskałaś po roku czasu ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie błyszczą, marzę o tak mocnym blasku. na moich falowanych włosach bardzo ciężko jest osiągnąć podobny efekt. niestety. ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. To już minął rok? Szok. Gratulacje, bo kudełki masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje włosy naprawdę szybko rosną:) Moje wolno przyrastają. Na szczęście mam je już dostatecznie długie. Bardziej zależy mi na blasku i gęstości. Ile cm w obwodzie ma Twój kucyk? Twoje włosy wyglądają na gęste:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5,5cm, tyle co nic... Niestety, są rzadkie i cienkie, takie już mam geny :(
      A na zdjęciach z aktualizacji wyglądają 'jakoś', bo są świeżutko po umyciu i porządnie wyczesane. Po paru minutach znowu wyglądają marnie.

      Usuń
    2. Wyglądają naprawdę fajnie:) Byłam przekonana, że masz grubszy kucyk od Anwen:)

      Usuń
    3. Nie wiem, ile ona ma, ale już z góry zakładam, że wszystkie kucyki są grubsze od mojego :P
      Chciałabym mieć więcej włosów, ale nic dotąd nie pomogło, więc dupa, czekam na jakiś postęp technologiczny :P

      Usuń
  26. Ja się nie mogę napatrzeć na kolor Twoich włosów. :) I posty włosowe mają być - lubię je czytać. :)
    Farmonę mam, ale wcierkę i rzeczywiście jest dobra. A z tym olejem to nie pomyślałam...


    A teraz oficjalna wiadomość - nominowałam Cię do Versatile Blogger Award i byłoby miło, gdybyś odpowiedziała. :)
    http://marvelouscoffee.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? A mnie się ten kolor taki pospolity wydaje :D
      Dzięki za Awarda, jak będę miała więcej czasu "antenowego" to chętnie odpowiem, na razie mam tyyyle rzeczy, o których muszę napisać, że to trochę poczeka ;)

      Usuń
    2. Wiesz, ja na mój naturalny też tak reaguję. ;)
      Post jak najbardziej może poczekać. :)

      Usuń
    3. Wiadomo, że nasze włosy zawsze są tymi najmniej ciekawymi pod względem struktury, koloru, długości... :D

      Usuń
  27. posty o Twoic włosach i ich pielegancji sa bardzo zachecajace i mobilizujace- ja zacznam zapuszczac wiec mam nadzieje ze po roku bede miala tez o 14 cm dluzsze włoski :)

    nie rezygnuj z postow o co miesiecznej pilegnacji wlosow sa bardzo przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki!
      Już mi dziewczyny wyperswadowały porzucenie tej serii, więc aktualizacje będą nadal :)

      Usuń
  28. sporo urosły przez rok, zwłaszcza, że jeszcze podcinałaś :)
    widzę, że idziemy łeb w łeb z porostem :D też mam aktualnie około 44cm, choć dokładnie nie powiem, bo mierzenie dopiero 21 września :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też comiesięczne aktualizacje sobie robisz? :)

      Usuń
    2. tak tak :P osobiste pomiary już od roku, a na blogu dopiero od 2 miesięcy :)

      Usuń
  29. Ja jestem zainteresowana. Nawet niekonieczne są zdjęcia porównawcze, ale chętnie poczytam co stosujesz na włosy każdego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo i teraz na tych porównawczych już niewiele widać, przy tej długości ;)
      Ale tak dla spokoju będę wrzucać i zdjęcia :)

      Usuń
  30. Masz śliczne włoski, co do mgiełki wzmacniającej z radical to ona mi wogóle nie pomogła. Niestety.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, nie ma kosmetyków, co przypasują wszystkim...

      Usuń
  31. Ładnie Ci urosły :) Aż trudno uwierzyć, że to rok zleciał, bo przed oczami mam pierwszy wpis z tej serii ;) Masakra, jak ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
  32. super przyrost:) ja w Maju scielam moje dluuuugie wlosy (niewiem co mi odbilo) a teraz strasznie tego zaluje:( ale po obejrzeniu twoich zdzjec z zcalego roku podnioslas mnie troche na duchu z checia bede zagladac na twoje co miesieczne aktualizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie martw sie,mi na jesień włosy tez zaczynaja lecieć jak szalone:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to raczej normalne, ale i tak wolałabym temu jakoś zaradzić ;)

      Usuń
  34. Bardzo chętnie poczytam co miesiąc o włosowej aktualizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...