środa, 18 kwietnia 2012

Nowe włosy!

Jak zapowiedziałam, zrobiłam 'coś' z moimi włosami.
Oto, jak wyglądają na chwilę obecną :)
  
 
Długość z przodu: 38cm
  
Jak widać, przede wszystkim je pofarbowałam - miałam dość mojego naturalnego koloru, bardzo szybko mi się on nudzi, a teraz i tak wytrzymałam prawie rok ;) Nigdy jednak nie farbowałam ich trwałą farbą i jak na razie tak zostanie. Zawsze, gdy chciałam zmienić kolor, używałam farby na 24 mycia, która u mnie trzyma się średnio 3 miesiące, mimo codziennego mycia włosów :) Coś, co Was może przyprawić o dreszcze to fakt, że zawsze stosowałam i wciąż stosuję farbę Palette, o której większość z Was ma tak złe zdanie. Ja nigdy nie zauważyłam, żeby wpływała negatywnie na moje włosy...
  
  
Kolor, jaki tym razem wybrałam to 244 Czekoladowy Brąz. Wyszedł nieco ciemniej, niż na zdjęciu, ale po paru myciach pewnie się nieco spierze. Jeśli nie, nie będzie tragedii, bo taka ciemna czekolada też mi się podoba :) Jedynym zauważalnym skutkiem farbowania jest chwilowe wypadanie włosów - zawsze przez 2-3 dni po farbowaniu mi nieco bardziej wypadają. Nie psuje to jednak całościowego efektu, bo włosy są mięciutkie, lśniące, no po prostu miodzio ;)
W kwestiach technicznych... Zawartość opakowania farby prezentowała się tak:
  
  
Jest tu krem koloryzujący, emulsja rozwijająca i foliowe rękawiczki. Po zmieszaniu obu składników w szklanej miseczce otrzymujemy baaardzo apetycznie wyglądającego gluta, którego nakładamy na włosy:
  
  
Ogólnie mówiąc, bardzo lubię tę farbę ze względu na kolory, cenę (zazwyczaj kupuję ją w cenie 11-15zł), dostępność i fakt, że nawet jeśli kolor nie będzie trafiony, to dość szybko się on spierze. Za jakieś 2-3 miesiące pewnie znowu będę je farbować dla odświeżenia koloru, zanim mi zjaśnieją znowu ;)
  
Byłam też u fryzjera, żeby podciąć końcówki. Znajoma poleciła mi przemiłą fryzjerkę 3 minuty drogi ode mnie, więc się z nią umówiłam i jestem naprawdę zachwycona tą babeczką :) Była przesympatyczna, ścięła mi naprawdę tylko końcówki (z tyłu niecały 1cm, z przodu 2cm, żeby nieco tego niby-boba wyrównać), a nie pół długości włosów, jak to niektóre robią, a najlepsze jest to, że nie wzięła ode mnie ani grosza... Uznała, że nie napracowała się przy tym (fakt, na fotelu spędziłam z 5 minut ;)) i nawet nie bardzo miała co sprzątać, więc policzy mi pełną cenę jak przyjdę znowu podciąć za parę miesięcy :) Także, drogie torunianki... polecam Panią Wioletę z Antczaka ^^
  
Jak Wam się podobają moje aktualne kłaczyska? ;)

46 komentarzy:

  1. Dobry fryzjer jest dziś na wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie ;) śliczny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, bardzo przyjemny kolor :) I włosy piękne, zadbane, lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że lśniące to raczej efekt farby, ale i tak mi się teraz podobają :P

      Usuń
  5. Bardzo ładny kolor :D Ja raz się pofarbowałam na czekoladę i wyszedł mi... rudy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor wyszedł taki jak na opakowaniu,śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach jeszcze jest nieco ciemniejszy niż na opakowaniu, bo robiłam je przedwczoraj, ale dziś już jest identyczny :)

      Usuń
  7. ładnie, ale poprzedni kolor też mi się bardzo podobał :) teraz się nie wymigasz od podkreślania brwi :D
    jakie już długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek, taki głęboki! A dobry fryzjer to rzeczywiście rzadkość. Ja małego chodzę do tego samego pana i nie zaufam nikomu innemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory chodziłam do jednego salonu, ale fryzjerka była mi obojętna. Teraz wiem już o kogo prosić :)

      Usuń
  9. Bardzo ładne,zadbane włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się kolor, sama często nosiłam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, że jest popularny, kobiety kochają czekoladę ^^

      Usuń
  11. Ładny kolor i śliczne lśniące włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Zobaczymy, czy za miesiąc jeszcze będą lśnić ;)

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolor, ja jedynie bardziej podcięłabym przód, żeby wszystko zrównać, ale rozumiem że każdy ma swoją "wizję" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wyżej w notce pisałam, wolałam nie ścinać przodu tak drastycznie, tylko wyrównywać stopniowo przy kolejnych podcięciach, bo nie przeszkadza mi na co dzień ta różnica długości :)

      Usuń
  13. Też znalazłam fajną fryzjerkę 2 min od domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem jak to działa, ale w ciemnym kolorze włosy wyglądają...zdrowiej? nie wiem na czym polega ten fenomen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam, nawet wyglądają, jakby było ich więcej, o dziwo :)

      Usuń
  15. Wow! Fajna zmiana :) Podoba mi się! Przyciemnienie dobrze zrobiło Twoim włosom...

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Teraz się przyznaj gdzie Ci wskoczyły moje komenty. :D

      Usuń
    2. Łaaa, nie jesteś w Spamie, gratuluję! :D

      Usuń
  17. Raz się 'zaszamponetkowałam' Palettem - dla mnie to była ryzykowna zabawa bo mimo, że miałam jaśniejszy odcień od Twojego to mi złapało na... bardzo ciemny brąz podchodzący pod prawie czarny O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło mi to trochę kiepskawo - potem zaatakowałam szaponem przeciwłupieżowym. Zanim się wyprało to pojawił się odrost.
      Nałożyłam na to szamponetke z Joanny i wtedy jakoś zeszło - nie wiem jak to możliwe ale tak było :D

      Usuń
    2. Auć... Dziwna sprawa ^^

      Usuń
  18. A czy te kolory spierają się rzeczywiście do samego końca jak te na 4-6 myc? Chce zafarbować takim szamponem na 24 mycia włosy ale się trochę boje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko, że nie tak szybko - ja myję codziennie, a kolor widać przez jakieś 3 miesiące.

      Usuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...