sobota, 21 kwietnia 2012

Sensique - Błyszczyki Magical Shine

Jakiś czas temu Sensique wprowadziło do swojej oferty pięć nowych błyszczyków z serii Magical Shine. Dostałam je w swoje szpony i testowałam przez jakiś czas, choć błyszczyk sam w sobie nie jest mi do szczęścia potrzebny :D No nic, dziś parę słów o tych nowościach :)
  
  
Opis producenta:
Nowczesne i lekkie. mienią sie diamentowymi kryształkami. Nawilżają i pielęgnują usta nadając im piękny kolor i niesamowity połysk.  
  
Gdzie i za ile: drogerie Natura, 7,99zł / 9ml
  
  
Moja opinia:
Na powyższym zdjęciu, swatche wszystkich kolorów na dłoni - w słońcu i w sztucznym świetle. Różnią się tu od siebie, choć na ustach różnice te są znacznie mniej zauważalne, ale o tym zaraz.
Błyszczyki zamknięty są w typowych opakowaniach, odkręcanych z gąbeczką jako aplikatorem. Aplikator ten, tradycyjnie już dla błyszczyków tej marki, nabiera mało produktu i trzeba go "zamaczać" ze 3-4 razy, żeby pomalować dokładnie usta, przez co wtłaczamy niepotrzebnie powietrze do opakowania. Dla równowagi napiszę teraz, że błyszczyki pachną obłędnie - truskawkowo! *.* W dodatku nie jest to jakoś przerażająco chemiczny zapach ;)
Nałożone na ustach błyszczyki wyglądają dość podobnie - zobaczcie:
  
  
(Wybaczcie poharatane usta, ostatnio znowu je nałogowo skubię, a Carmex nie zawsze jest pod ręką...)
  
Każdy z błyszczyków zawiera w sobie spore kolorowe drobinki, ale nie tak spore, żeby nazwać je brokatem ;) Najbardziej widać je w odcieniu 404, ale są w każdym. Błyszczyki nie sklejają ust, choć ciągle się je czuje, nie zauważyłam, żeby je też wysuszały - i chwała im za to, bo zeskubałabym całe wargi :P Co do trwałości - jest zaskakująco dobra, bo trzymają się 3-5 godzin, choć oczywiście znikają nieco przy okazji jedzenia. Efekt na ustach mi się podoba, choć te drobinki są nieco zbyt duże jak dla mnie - ale wiem, że znajdą się także osoby, które uznają je za największy atut tej serii :)
  
Na koniec jeszcze aplikatorek:
  
  
Macie jakieś błyszczyki Sensique? Lubicie je?

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Może nie sam, ale trochę tych drobinek jest, niestety...

      Usuń
  2. Mam błyszczyk Sensique z poprzedniej kolekcji i przyznam, że też troszkę przeszkadza mi za mały aplikator, bo muszę nim kilka razy machnąć, abym pokryła całe usta. Widziałam te błyszczyki, ale zawahałam się ze względu na to, że drobinki w opakowaniu wyglądają na znacznie większe. Za to na ustach prezentuję się bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę duże te drobiny:( ogólnie kolorki bardzo ładne, szczególnie 402 i 403, ale nie mogę przeżyć tego brokatu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Streściłaś właśnie moją opinię :P

      Usuń
  4. Łeee za dużo dużych drobinek ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jak na razie same przeciwniczki tych drobinek :P

      Usuń
  5. Nie podoba mi się jak ten błyszczyk wygląda na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie kwestia moich poharatanych ust?

      Usuń
  6. Szkoda, że wszystkie są tak bardzo do siebie podobne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jest mniejszy problem, który wybrać :P

      Usuń
  7. Odcień 403 ładny,choć w sumie wszystkie są bardzo podobne do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 -4 godziny to długo aż się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze jakoś mi się nie podobają :( Przez ilość i wielkość tych drobinek :( I to, że kolory są takie do siebie podobne, nie w moim guście te drobinki. Taką ilość drobinek chyba jestem w stanie znieść tylko w przypadku błyszczyków z Chanel...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś tak nie przemawiają do mnie, drobineczki..

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się te kolory

    OdpowiedzUsuń
  12. 403 wygląda przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też chyba ten najbardziej się podoba ;)

      Usuń
  13. A mnie się te błyszczyki nie spodobały, nie wiem co mi nie podpadło, może te drobinki. Za bardzo błyszczą, ale zapach kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zapach to chyba ich największa zaleta :D

      Usuń

Z góry dziękuję za wszelkie Wasze komentarze :)
Zawsze wszystkie czytam i staram się na nie odpowiedzieć, bo Wasza opinia jest dla mnie naprawdę ważna.
Proszę jednak o darowanie sobie komentarzy typu "Obserwuje i liczę na to samo" albo "Super, zapraszam do mnie" - takie "spamy" będę usuwać.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...